۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین تمام معابر و کوچه‌های شهر نامگذاری می‌شوند
کد خبر: ۲۱۶۲۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۳۰ ساعت: ۱۴:۳۲ ↗ لینک کوتاه

عضو شورای شهر تاکستان:

تمام معابر و کوچه‌های شهر نامگذاری می‌شوند

عضو شورای شهر تاکستان با اشاره به نامگذاری معابر و کوچه های شهر گفت: با توجه به گذشت چندین ماه از اجرای این طرح شماری از تابلوهای جدید ساخته و نصب شده‌اند و شماری از آنها در دست ساخت است.

تمام معابر و کوچه‌های شهر نامگذاری می‌شوند
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، ژیلا رحمانی عضو شورای شهر تاکستان در مورد نامگذاری کوچه و معابر سطح شهر گفت: بی شک تلاش برای انجام حدماتی که به عهده شور است با اهدافی بلندمدت در دست انجام است.
وی اضافه کرد: شهرداری تاکستان وظیفه این کار را در مقطعی به شهرداری قزوین سپرد که مسئول نامگذاری کوچه‌ها و معابر شهر تاکستان باشد.
عضو شورای اسلامی شهر تاکستان اظهار کرد: با توجه به عدم آشنایی شهرداری قزوین به کوچه‌ها و معابر و از طرفی به علت کمبود زمان برای اعضای شورای شهر، تصمیم بر این شد که این طرح از شهردار قزوین پس گرفته شود.
وی با بیان اینکه نامگذاری کوچه‌ها و معابر عمومی شهر به شورای تاکستان واگذار شد، عنوان کرد: این نامگذاری دو ماه به طور تمام وقت زمان به خود اختصاص داد.
رحمانی با اشاره به اینکه باید نقشه‌های هوایی تهیه می‌شد، اذعان کرد: با توجه به طاقت فرسابودن انجام میدانی نقشه هوایی شهر، این عملیات از مناطق چهارگانه نیز انجام شد که دیگر از لحاظ میدانی مشکلی برای اجرای طرح نداشته باشیم.
وی افزود: ارائه طرح، تشکیل مقدمات برای ارائه طرح، تشکیل مقدمات کمیته برنامه ریزی برای نامگذاری و تصویب نهایی صورت پذیرفت تا اینکه در انجام این امر مهم تسریع شود.
این عضو شورای شهر بیان کرد: با توجه به گذشت چندین ماه از اجرای این طرح شماری از تابلوهای جدید ساخته و نصب شده‌اند و شماری از آنها در دست ساخت است.
وی خاطرنشان کرد: ساخت، اجرا و نصب تابلو باعث ایجاد سیمای قشنگ برای شهری خواهد شد چرا که دیگران مسافران عبوری و کسانی که به عنوان میهمان به شهر ما عزیمت می‌کنند سردرگم نمی‌شود.
انتهای پیام/2002
منبع: تاک پرس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان