۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۴۰۶ هزار قزوینی در طرح سرشماری اینترنتی نفوس‌ومسکن ثبت‌نام کردند
کد خبر: ۲۱۶۱۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۸ ساعت: ۱۴:۲۸ ↗ لینک کوتاه

قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری استان:

۴۰۶ هزار قزوینی در طرح سرشماری اینترنتی نفوس‌ومسکن ثبت‌نام کردند

قائم مقام مدیراجرایی طرح سرشماری استان قزوین، از نام نویسی ۴۰۶ هزار نفر در طرح سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن قزوین خبر داد.

۴۰۶ هزار قزوینی در طرح سرشماری اینترنتی نفوس‌ومسکن ثبت‌نام کردند
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، سید منوچهر حیاتی قائم مقام مدیر اجرایی طرح سرشماری نفوس و مسکن استان قزوین از نام نویسی ۴۰۶ هزار نفر در طرح سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن قزوین خبر داد و اظهار کرد: تا کنون بیش از ۱۲۶ هزار خانوار که ۳۰ درصد جمعیت استان قزوین را تشکیل می دهند، در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شرکت کرده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون مردم استقبال خوبی از این طرح داشته و استان از این حیث جایگاه خوبی در کشور دارد.

این مسئول با بیان اینکه از امروز سرشماری حضوری آغاز می‌شود، گفت: آمارگیران با حضور در درب منازل اطلاعات خانوارها و همچنین کدهای آماری ثبت نام کنندگان مرحله قبل را دریافت می کنند که این مرحله به مدت یک ماه ادامه دارد.

حیاتی عنوان کرد: در سر شماری نفوس و مسکن، ویژگیهای ساختار جمعیتی و اطلاعات مربوط به واحدهای مسکونی سازه، متراژ و وضعیت ملکی جمع اوری می شود که این سوالها بر اساس تعاریف و مفاهیم بین المللی است.

وی با اشاره به اینکه هفتمین دوره سرشماری عمومی اینترنتی عمومی نفوس و مسکن سال ۹۰ اجرا شد، یادآور شد: سرشماری نفوس و مسکن از رویدادهای بسیار مهم برای برنامه‌ریزی در کشور برای رسیدن به اهداف عالیه نظام است.
انتهای پیام/3009
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان