۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین خلاصه‌کردن اقتصاد مقاومتی به جلسات و همایش‌ها جفا به مردم است
کد خبر: ۲۱۶۱۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۲۸ ساعت: ۱۳:۳۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع بسیج استان قزوین:

خلاصه‌کردن اقتصاد مقاومتی به جلسات و همایش‌ها جفا به مردم است

رئیس مجمع بسیج استان قزوین عنوان کرد: شاه بیت تمام رفع همه مشکلات و موانع استان، اقتصاد مقاومتی است و اگر این مسئله را به همایش، نمایش، جلسات و مباحث خلاصه شود، جفا کرده‌ایم.

 خلاصه‌کردن اقتصاد مقاومتی به جلسات و همایش‌ها جفا به مردم است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، مرتضی روزبه، رئیس مجمع بسیج استان قزوین در سومین مجمع سالیانه بسیج استان، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات استان اظهار کرد: از اقدامات مهم شهدا، ایثارگران و جانبازان نزدیک کردن فاصله ما با واقعه‌ عاشوراست و روایت‌ها را به طور محسوس در دیدگان ما نمایان کردند.
وی در ادامه گفت: در حوزه فعالیت در بسیج سه نکته را باید مدنظر قرار داد، ابتدا اینکه قدرشناسی جایگاه بسیج و حفظ ارزش‌های این شجره طیبه ضروری است و ما باید به تشکل‌ها و سازمان‌ها احترام گذاشته و بسیج را با نگاه فعالانه و متفاوت به جامعه معرفی کرد.
این مسئول افزود: نکته دوم اینکه حل مشکلات در حوزه‌های مختلف راهی جز مشارکت فعال همه اقشار مردم ندارد، ما باید حلال مشکلات و مسائل موجود در استان بوده و آنها را با فعالیت مناسب رفع کنیم.
وی خاطرنشان کرد: جنس مشکلاتی که در حوزه اقتصادی و فرهنگی وجود دارد سخت‌تر از مشکلات دوره‌های گذشته نیست، شاه بیت تمام رفع همه مشکلات و موانع استان، اقتصاد مقاومتی است.

روزبه اذعان کرد: نکته سوم بحث اقتصاد مقاومتی است و اگر این مسئله را به همایش، نمایش، جلسات و مباحث خلاصه شود، جفا کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی کلید خروج از مشکلات اقتصادی است، عنوان کرد: هم اکنون فاصله زیادی در رسیدن به اهداف تعیین شده در کشور داریم، نباید برای حل مشکلات از روش‌های تکراری که در گذشته نتیجه نداشته‌اند، استفاده کرد.
رئیس مجمع بسیج استان قزوین با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به قزوین در سال 82 بیان کرد: ما نباید سالروز سفر رهبر را به چند عکس و برنامه تلویزیونی ختم کنیم، بلکه باید به تاکیدات و وظایفی که برعهده ما قرار داده شده است، عمل کنیم.
وی اضافه کرد: استان قزوین علاوه بر رفع مشکلات داخلی خود توانایی حل بخشی از مشکلات کشور را نیز دارد، در سفر مقام معظم رهبری به قزوین، ایشان به بیش از 100 نکته برای حل مشکلات استان قزوین اشاره کردند که باید این موارد مورد توجه مدیران قرار بگیرد.
روزبه در پایان گفت: باید وظایف و تاکیداتی که رهبری برای استان داشت را یادآوری کرده و در این زمینه با فعالیت مناسب از فرصت سوزی دوری کنیم.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان