۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین اعلام آمادگی شهرداری الوند برای خرید کارخانه پوشینه‌باف/ اقدام جدی برای ایجاد تصفیه‌خانه نصرت‎آباد صورت نگرفته است
کد خبر: ۲۱۵۷۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۲ ساعت: ۱۶:۲۴ ↗ لینک کوتاه

شهردار الوند مطرح کرد

اعلام آمادگی شهرداری الوند برای خرید کارخانه پوشینه‌باف/ اقدام جدی برای ایجاد تصفیه‌خانه نصرت‎آباد صورت نگرفته است

شهردار الوند از آمادگی این شهرداری برای خرید کارخانه پوشینه‌باف خبر داد و عنوان کرد: بحث فاضلاب شهری در نصرت آباد از معضلاتی است که تا به امروز برای رفع آن قدم مثبتی برداشته نشده است.

اعلام آمادگی شهرداری الوند برای خرید کارخانه پوشینه‌باف/ اقدام جدی برای ایجاد تصفیه‌خانه نصرت‎آباد صورت نگرفته است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، یدالله لطفی شهردار الوند ظهر امروز(دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شهرداری الوند با بیان اینکه بودجه 35 میلیاردی شهرداری الوند محقق شده است، اظهار کرد: در دوره گذشته شاهد تصادفات زیادی در بلوار خلیج فارس بودیم و قتلگاهی برای رانندگان و مردم این منطقه شده بود.
وی در ادامه افزود: برای بهبود شرایط ترافیکی این منطقه، بلوار خلیج فارس با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان در 7 کیلومتر به صورت رفت و برگشت طی سه ماه به بهره برداری رسید.
این مسئول ادامه داد: بلوار ولایت نیز در 7 کیلومتر رفت و برگشت طی 2 ماه آینده روشنایی، نیوجرسی و جدول گذاری‌های آن با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.
وی ایجاد تقاطع غیرهم سطح در جاده بوئین زهرا ضروری است، اذعان کرد: با مدیران راه و شهرسازی و فرماندار صحبت شده تا این تقاطع را به بهره برداری برسانند یا اینکه امتیاز اجرای آن را به شهرداری الوند بدهند، مطالعه اولیه این پروژه 50 میلیارد تومان است با ایجاد این پل روگذر مشکلات شهرصنعتی نیز حل می‌شود.
شهردار الوند با بیان اینکه ایجاد کمربند جنوبی و غربی مشکل ورود و ترافیک ماشین‌های سنگین را حل کرد، عنوان کرد: کمربندی غربی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان طی سه ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.
وی اضافه کرد: قرار بود بحث کمربندی شمالی شهر الوند به فاصله 2 کیلومتر از روبروی نیروی محرکه تا بلوار معلم به بهره برداری برسد؛ اما عده‌ای به عنوان اینکه این زمین‌های مخصوص کشاورزی است و نباید تغییر اراضی داده شود مانع انجام این کمربندی شدند.

ایجاد تصفیه خانه در نصرت آباد وظیفه اداره آب و فاضلاب است

لطفی با بیان اینکه طرح کمربندی شمالی از سال 68 مصوب شده بود، تصریح کرد: این طرح به صلاح شهر الوند بود و بار ترافیکی را کاهش می‌داد و همه اسناد این مصوبه طی 20 سال گذشته موجود است؛ اما عده‌ای مطرح کردند شهرداری قصد زمین خواری دارد.
وی با بیان اینکه بودجه سال 95 به 80 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است، گفت: هدف ما انجام پروژه‌های بزرگ است و در بحث آسفالت خیابان‌ها، روشنایی مناطق زیادی از شهرصنعتی البرز و هدایت آب‌های سطحی دارای مشکلات زیادی هستیم که باید برای آنها برنامه ریزی خوبی صورت بگیرد.
این مسئول خطاب به مسئولان شرکت آب و فاضلاب ابراز کرد: بحث فاضلاب شهری در نصرت آباد از معضلاتی است که تا به امروز برای رفع آن قدم مثبتی برداشته نشده در صورتی که این اداره موظف به ایجاد تصفیه خانه در نصرت آباد است.
وی با اشاره به راه اندازی بیمارستان دولتی در شهر الوند اذعان کرد: برای ساخت این بیمارستان زمینی به مساحت 14 هزار متر مربع در اختیار علوم پزشکی قرار گرفت و با اختصاص اعتباری بالغ بر 44 میلیارد تومان از سوی وزارت بهداشت این بیمارستان باید طی سه سال ساخته شود.
شهردار الوند ادامه داد: طی تفاهم نامه امضا شده با وزیر بهداشت اگر این بیمارستان طی سه سال آینده به بهره برداری نرسد، همه هزینه‌های خرج شده باید به شهرداری برگردانده شود.
وی از ساخت بازار ایرانی اسلامی در الوند خبر داد و گفت: این طرح جزو بسته‌ای سرمایه گذاری‌های آماده است که طرح آن برای بررسی فرستاده شده و با تصویب آن یکی از منابع درآمدی پایدار برای شهرداری به حساب می‌آید.
لطفی با بیان اینکه آماده خریداری کارخانه پوشینه باف هستیم، تصریح کرد: برای خریداری کارخانه پوشینه باف اعلام آمادگی کرده‌ایم و پیشنهاد ما 30 میلیارد تومان برای خریداری آن است تا هم بدهی طلبکاران را پرداخت کنیم و همه از زمین و فضای آن بریا راه اندازی کارگاه‌های کوچک استفاده کینم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان