۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مهمترین و اولین وظیفه حکومت‌ها تامین امنیت است
کد خبر: ۲۱۵۷۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۰ ساعت: ۱۵:۴۶ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

مهمترین و اولین وظیفه حکومت‌ها تامین امنیت است

استاندار قزوین بیان کرد: مهمترین و اولین وظیفه حکومت‌ها تامین امنیت است که این مهم در نظام جمهوری اسلامی به برکت رهبری و حضورو مشارکت گسترده مردم به بهترین شکل ممکن محقق شده است.

مهمترین و اولین وظیفه حکومت‌ها تامین امنیت است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، فریدون همتی، استاندار قزوین در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی که به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس شاهد یک جنگ نابرابری بودیم که با تکیه براراده الهی، همت مردم و رهبری حکیمانه امام امت به پیروزی رسید و برای همیشه در تاریخ یک سرافرازی برای کشور به ارمغان آورد.
وی با تقدیر و تشکر از حضور با شکوه مردم در استقبال از رئیس جمهور تصریح کرد: مردم، درک درستی از شرایط داشتند؛ فلذا استقبال باشکوه، کم نظیر و به یادماندنی از رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان قزوین داشتند.
استاندار با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: در برگزاری و انجام مطلوب برنامه‌های سفر رئیس جمهور نقش اساسی در امنیت این مراسم داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.
همتی با تقدیر از همراهی و همدلی نمایده ولی فقیه، نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین و همه مدیران اظهار کرد: در جریان این سفر همه دست در دست هم با وحدت و همدلی به عنوان یک وظیفه انقلابی عمل کردند و با خلق این صحنه و اتفاق بزرگ قلب رهبری، ملت و دولت را شاد کردند تا دولت بتواند مقتدرانه فرامین و منویات مقام معظم رهبری را به پیش ببرد.
وی با اشاره به ارزش و اهمیت مقوله امنیت تصریح کرد: مهمترین و اولین وظیفه حکومت‌ها تامین امنیت است که این مهم در نظام جمهوری اسلامی به برکت رهبری و حضورو مشارکت گسترده مردم به بهترین شکل ممکن محقق شده است و با توجه به آتش افروزی هایی که در منطقه و اطراف کشور وجود دارد ایران یک جزیره امن دراین میان می باشد بگونه ای که می توان ادعا کرد امنیت امروز ما از اروپا و آمریکا هم بالاتر است .
استاندار افزود: اگر در یک جامعه ای معیشت و اقتصاد مهم است به طریق اولی امنیت از آن مهم تر است چرا که امنیت از ارکان اساسی و زیرساخت همه بخش ها و حوزه ها می باشد.
همتی گفت: گزارش های نیروی انتظامی نشان از کاهش آمار جرائم و آسیب‌های اجتماعی در سطح استان دارد که جای تقدیر و تشکر دارد.
انتهای پیام/3009

منبع: سایت استانداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان