۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین عمده‌ترین مشکلات مردم استان قزوین مسائل اقتصادی است
کد خبر: ۲۱۵۷۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۰ ساعت: ۱۲:۴۵ ↗ لینک کوتاه

اپراتورهای سامانه ۱۱۱ در گفت‌وگو با صبح قزوین:

عمده‌ترین مشکلات مردم استان قزوین مسائل اقتصادی است

اپراتورهای سامانه سامد در گفتگو با صبح قزوین عمده‌ترین مسائل مطرح شده از سوی مردم استان قزوین را مشکلات مالی عنوان کردند.

عمده‌ترین مشکلات مردم استان قزوین مسائل اقتصادی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، کاروان دولت یازدهم از صبح روز چهارشنبه هفتم مهرماه وارد قزوین شد و تا ظهر هشتم مهرماه مهمان مردم قزوین بود.

یک روز پیش از سفر روحانی به قزوین سامانه ارتباطات مردمی دولت (سامد) با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور افتتاح شد.

مردم قزوین از روز سه شنبه ششم مهرماه تا روز پنجشنبه می‌توانستند از طریق تماس با شماره 111 نظرات و مشکلات خود را در سامانه سامد ثبت و ضبط کنند.

خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با تعدادی از اپراتورهایی که مسئول ثبت نظرات مردم در این سامانه بودند به گفت‌وگو پرداخته و پیگیر عمده مشکلات مطرح شده از سوی مردم شده است.

مردم برای امرارمعاش درخواست کمک مالی دارند
خانم محمدرحیمی یکی از کارمندان اداره منابع طبیعی و یکی از متصدیان سامانه سامد است که می‌گوید: فعالیت ما از صبح روز سه شنبه (ششم مهر) به صورت رسمی آغاز شده است اما آموزش‌ اپراتورها از دو روز قبل توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اپراتورها به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مردم هستند، ادامه می‌دهد: اپراتورهای این سامانه کارمندان ادارات مختلف استان هستند؛ از اداره منبع طبیعی 15 نفر معرفی شده‌اند و اپراتورها به صورت شیفتی پاسخگوی مردم هستند.

این اپراتور با اشاره به عمده مشکلات مطرح شده از سوی مردم، می‌گوید: درخواست بیشتر مردم کمک مالی برای امرارمعاش و دریافت وام بلاعوض است.

محمدرحیمی عنوان می‌کند: پس از دریافت اطلاعات تماس گیرندگان درخواست‌ها در سامانه ثبت شده و کدرهگیری به شماره تماس داده شد توسط درخواست کننده ارسال می‌شود.

عمده مشکلات مطرح شده، مالی است
تقوی یکی دیگر از کارشناسان سامانه سامد و از کارمندان شرکت گاز استان قزوین است که می‌گوید: از دو قبل آموزش‌ها به صورت تئوری در دانشگاه فرهنگیان و به شکل عملی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی آغاز شده است و از امروز در جایگاه‌های در نظر گرفته شده برای پاسخگویی و ثبت درخواست‌های مردم مستقر شده‌ایم.

وی در خصوص عمده درخواست‌های مردم، عنوان می‌کند: بیشتر مردم درخواست کمک مالی دارند اما یک مورد گزارش تخلف اداری نیز ثبت کرده‌ام.

نحوه پیگیری درخواست‌ها
یکی دیگر از اپراتورهای سامانه ارتباطات مردمی دولت از کارمندان اداره برق استان قزوین است که به خبرنگار صبح قزوین می‌گوید: در بیشتر تماس‌ها مردم درخواست کمک مالی و وام برای خرید جهیزیه، مسکن و موارد دیگر دارند.

وی ادامه می‌دهد: درخواست یکی از همشهریان نیز که در خصوص رسیدگی به مشکلات مسکن مهر بود که در سامانه ثبت شد.

این کارمند شرکت برق، به چگونگی پیگیری درخواست‌ها اشاره می‌کند و می‌گوید: مردم می‌توانند پس از گذشت یک ماه از ثبت درخواست خود در ساعت اداری با شماره 111 تماس بگیرند و با ارائه شماره ملی و یا کد پیگیری در جریان روند حل مشکل خود قرار بگیرند.

طی صحبت‌هایی که با تعداد دیگری از کارشناسانان سامانه سامد انجام شد، مشخص شد که عمده موارد مطرح شده از سوی مردم قزوین درخواست رسیدگی به مشکلات مالی و بهبود شرایط اقتصادی بوده است.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان