۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۹۰۳ میلیارد تومان برای اجرای ۵۰ پروژه در استان قزوین اختصاص یافت
کد خبر: ۲۱۵۶۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۸ ساعت: ۹:۲۸ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی دولت:

۹۰۳ میلیارد تومان برای اجرای ۵۰ پروژه در استان قزوین اختصاص یافت

سخنگوی دولت بیان کرد: جمع اعتبارات استانی در سال ۹۵ بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان است اما در این سفر با موافقت رئیس جمهور ۹۰۳ میلیارد تومان اعتبار به استان تعلق گرفت که ۳.۶ درصد کل اعتبارات استان است که برای انجام ۵۰ پروژه است.

۹۰۳ میلیارد تومان برای اجرای ۵۰ پروژه در استان قزوین اختصاص یافت
 به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین ، نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز(پنج شنبه) در جلسه شورای اداری با حضور رییس جمهور و مسئولان استان قزوین در استانداری قزوین اظهار کرد: بودجه اختصاص یافته در حوزه اعتبارات عمرانی 104 میلیارد تومان است که نسبت به گذشته 36 درصد رشد پیدا کرده است.
وی در ادامه افزود: جمع اعتبارات استانی در سال 95 بالغ بر 250 میلیارد تومان است اما در این سفر با موافقت رئیس جمهور 903 میلیارد تومان اعتبار به استان تعلق گرفت که 3.6 درصد کل اعتبارات استان است که برای انجام 50 پروژه است.
این مسئول بیان کرد: برای گردش مالی طی 5 ماه اینده ما موظف هستیم 530 میلیارد تومان به استان قزوین تزریق کنیم تا در ایجاد رونق اقتصادی موثر باشد.
نوبخت ادامه داد: این 903 میلیارد تومان به تفکیک برای انجام 5 طرح عمرانی بالغ بر 90 میلیارد تومان و 8 طرح کشاورزی بالغ بر 196 میلیارد تومان، 9 طرح در حوزه منابع آبی بالغ بر 225 میلیارد تومان، 14 طرح علمی و 3طرح در حوزه بهداشت و 309 میلیارد تومان به حوزه حمل و نقل اختصاص و 6میلیون و 700 میلیون تومان هم حوزه ورزش و جوانان می یابد.
وی عنوان کرد: مطالبات گندم کاران 145میلیارد تومان بود که به استان قزوین پرداخت شده تا به همه گندم کاران پرداخت شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان