۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مشکلات استان در حوزه‌های مختلف در اختیار دولت قرار داده شد
کد خبر: ۲۱۵۶۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۷ ساعت: ۱۲:۲۱ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

مشکلات استان در حوزه‌های مختلف در اختیار دولت قرار داده شد

استاندار قزوین بیان کرد: در حوزه‌های کشاورزی، اقتصادی، گردشگری و چالش‌های مختلف استان مشکلات قزوین رصد شده و در اختیار رئیس جمهور قرار گرفته است.

مشکلات استان در حوزه‌های مختلف در اختیار دولت قرار داده شد
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، فریدون همتی استاندار قزوین پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در مراسم دیدار رئیس جمهور با مردم قزوین که در ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مقدم رئیس جمهور محترم حجت الاسلام روحانی و اعضای هئیت دولت را به سرزمین سه هزار شهید، 10 هزار ایثارگر و شهر شهیدان رجایی و ابوترابی و لشگری خوش آمد می‌گوییم.
وی خطاب به رییس جمهور اذعان کرد: با توجه به اینکه مسیر استقبال رسمی از شما تا ورزشگاه شهید رجایی طولانی بود اما در طول این مسیر مردم با استقبال گرم شما را با آغوش گرم پذیرفتند.
این مسئول بیان کرد: مردم شما و دولت را در مسیر عمل به منویات رهبر معظم انقلاب پشتیبانی می‌کنند.
وی ابراز کرد: در جلساتی که با آقای رئیس جمهور در تهران برگزار شد همه مباحث و مشکلات قزوین را مطرح کردیم البته دکتر روحانی به همه مسائل و معضلات استان اشراف کامل داشت.
استاندار قزوین تصریح کرد: در حوزه کشاورزی، صنعت، گردشگری و اقتصادی ظرفیت‌های مختلف استان شناخته شده و در اختیار هیئت دولت قرار گرفته است.
همتی عنوان کرد: با برنامه‌های درنظر گرفته شده امیدواریم حضور رئیس جمهور برای استان عامل رشد و توسعه باشد و به مردم قزوین نوید می‌دهیم که رئیس جمهور با دست پر به میان مردم قزوین آمده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان