۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین در سفرتان به استان امیدواریم کلیدتان برای یک بار هم که شده در جهت صحیح رفع مشکلات بچرخد
کد خبر: ۲۱۵۶۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۷ ساعت: ۸:۳۸ ↗ لینک کوتاه

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین :

در سفرتان به استان امیدواریم کلیدتان برای یک بار هم که شده در جهت صحیح رفع مشکلات بچرخد

حال که مجالی با سفر شما به استانمان پیش آمده بد نیست کمی از مشکلات استان گفته شود تا شاید کلیدتان برای یک بار هم که شده درجهت صحیح بچرخد.

در سفرتان به استان امیدواریم کلیدتان برای یک بار هم که شده در جهت صحیح رفع مشکلات بچرخد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ؛ در پی سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت تدبیر و امید به استان قزوین، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین طی بیانیه‌ای ضمن گوشزد نمودن مشکلات استان به رئیس جمهور، چندین سوال را از وی پرسیده که در بیانیه ذیل آمده است:
بسمه تعالی
جناب آقای رئیس جمهور !
در ابتدای بیانیه می‌خوانیم؛ ضمن عرض سلام امیدواریم لحظه رو‌به‌رو شدن با متن این نامه با کمی تأمل و تعقل همان برخوردی را که با دشمن شماره یک ملت بزرگ ایران و به قول امام خمینی(ره) "شیطان بزرگ " یعنی آمریکا داشتید و مذاکره (برد-برد) را با آنها در کمال احترام آغاز کردید و اوباما را به زعم خودتان مودب یافتید، با منتقدان داخلی و ملت بزرگ و غیور ایران نیز همان برخورد را داشته باشید و به جای توهین و تمسخر به سخنان دانشجویان این ملت گوش فرا دهید.

جناب آقای حسن روحانی! به نظرشما این سخنان رهبر معظم انقلاب خطاب به کیست؟

مذاکره بر خلاف تصورات برخی‌ها،به هیچ چیزی کمک نمی کند.۲۲/۰۵/۹۳
نشست و برخاست و حرف زدن با آمریکایی‌ها،مطلقا تاثیری در کم کردن دشمنی آنها ندارد و بدون فایده است.۲۲/۰۵/۹۳
با عقب نشینی، با تعلیق غنی سازی، با عقب افتادن کار، با تعطیل کردن بسیاری از کارها، مشکل حل نمی‌شود، طرف مقابل دنبال مطلب دیگری است.۲۲/۰۸/۹۲
رونق اقتصادی با تولید حاصل می‌شود؛ با فعال کردن ظرفیت‌ها درونی کشور حاصل می‌شود نه با چیز دیگر… ۱۶/۰۴/۹۲
آمریکایی‌ها با کمال وقاحت دارند می‌گویند: اگر در قضیه هسته‌ای، ایران کوتاه هم بیاید، تحریم‌ها یکجا و همه برداشته نخواهد شد. این را صریح دارند می‌گویند.۱۷/۱۰/۹۳
آقای روحانی چه شده شما را؟! یک عمر با لباس روحانیت بر سر منابر "صبر و استقامت و توکل بر خدا را بر ما توصیه کردید" اما امروز متاسفانه حتی تامین آب آشامیدنی ملت را به رابطه با آمریکا پیوند می‌زنید؟؟!!
آقای روحانی شرطی کردن اقتصاد ملی به خارج از مرزها و متوقف کردن کلید روشن و خاموش آن به مذاکره با آمریکا خطای فهم و بزرگترین بی‌تدبیری بود که در دولت تدبیر اتفاق افتاد و نتیجه این شد که پس از تعیین تاریخ‌های مختلف برای تسویه حساب معوقات دولت با گندمکاران باز هم تاریخ اول مهر از سوی آقای نوبخت مطرح شد ولی باز پس از گذشت یک هفته تنها مبلغ ناچیزی از مطالبات به برخی از گندمکاران پرداخت شده است.
آقای روحانی در چنین شرایطی که جنابعالی از خزانه خالی صحبت می‌کنید تا جایی که حتی توانایی پرداخت این معوقات از جانب دولت وجود ندارد چطور در دولت تدبیر و امید بعضی از مدیران دولتی شما حقوق‌های نجومی دریافت و برداشت نموده‌اند؟!! سخنگوی دولت شما نیز بر این زخم عمیق نمک ریخته و می‌گوید این مدیران از ذخیره‌های نظام‌اند!!! باصطلاح فوتبالی اگر اینان ذخیره‌اند یاران اصلی‌تان دیگر واویلا !!!! ما تا دیروز خیال می‌کردیم امثال علامه مطهری، بهشتی، مصباح و یزدی ذخیره‌های نظام‌اند اما به لطف سخنگوی دولت تدبیر و امید چشممان به جمال ذخیره‌های دولت روشن شد!!!
آقای روحانی امروزحق مردم ماست بدانندکه درپس ۲ سال تعلیق هسته‌ای رو به فزونی که عده‌ای آن را یک پیروزی بی‌نظیر در تاریخ ایران و امتداد کار امیر کبیر برای ملت ایران و در راستای فتح خرمشهر بیان نمودند، چراکوچکترین گره تحریمها باز نشد و با وجود قطعی کردن همه تعهدات طرف ایرانی درتوافق نهایی، لغو حتی بخشی ازتحریم‌ها همچنان درمحاق ابهام و تردید است؟!
در ادامه بیانیه آمده است؛ آقای روحانی امروز حق مردم ماست بدانند بعد از ۳ سال اعتماد سازی گسترده ایران چرا هنوز چرخ کارخانه‌های استان از حرکت ایستاده است؟ مگر قرار نبود که هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ کارخانه‌ها؟ پس چرا اکنون هر دو چرخ را خوابانده‌اید؟
آقای روحانی شما در سخنرانی اهواز گفتید توافق ژنو یعنی چه ؟ یعنی تسلیم ابر قدرت های بزرگ در برابر عظمت ملت بزرگ ایران ! جدای از آن همه امتیاز نقدی که به ۱+۵ دادیم و امتیازات نسیه ای که هنوز نگرفته ایم، حال با مطرح کردن FATF و قراردادهای IPC بدنبال سیطره غربیان بر شاهرگ‌های حیاتی مالی و نفتی ایران هستید، تا اگر ۸ سال تحریم های ظالمانه غربی‌ها جواب نداد خودمان فرزندان انقلابیمان را تحریم کنیم؟
آقای روحانی چرا علی رغم تاکیدات مقام معظم رهبری نمی خواهید باور کنید راه عبور و برون رفت از سختی ها و مشکلات اقتصادی اتکای به اراده و توانمندی های داخلی است .
آقای روحانی شما حدود ۳ سال قبل در مقابل دوربین و اصحاب رسانه به ملت ایران قول دادید ۱۰۰ روزه اول ریاست جمهوری گشایش چشمگیری در معیشت مردم ایجاد نمائید . ولی در موعد ۱۰۰ روزه و زنگ حساب ، متاسفانه انشاء خواندید و امروز بعد از گذشت ۱۲۰۰ روز نه تنها گشایش چشمگیری عاید مردم ایران نشده بلکه معضل بیکاری گلوی خانواده‌های ایرانی را می‌فشارد و به نظر می رسد کلید مشکل‌گشای دکتر حسن روحانیِ حقوق دان ، کارایی لازم را نداشته و انگار خدای ناکرده نمادی برای فریب اذهان عمومی و جلب آرای مردم بوده است.
در ادامه بیانیه ضمن اشاره به شکایت از سه تشکل انقلابی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) می‌خوانیم؛ آقای روحانی شما دو سال قبل فرمودید دولت یازدهم پرچم‌دار انتقاد است و هیچ کس قادر نیست این پرچم را پایین بیاورد، اما نمایندگان دولت شما در استان دهان دانشجویان منتقد را بستند و تشکل‌های انقلابی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) را به جرم استفاده از چند علامت تعجب به محاکمه کشاندند! پس چه شد! قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را …؟
آقای روحانی شما که درکسوت روحانی هستید و مجتهدی عالم هستید در این سه سال به کرات و مرات ثابت کرده اید که اشکالی را به سیاست هایتان – داخلی و خارجی – برنمی‌تابید و هیچ کس حتی نمایندگان این ملت در مجلس شورای اسلامی حق تحقیق و تفحص از آن را ندارد.
آقای روحانی چرا در دانشگاهی که شما رئیس هیئت امنای آن هستید در دولت شما اساتید فعال در فتنه سال ۸۸ مشغول به تدریس هستند؟ مگر موضع جنابعالی در برابر فتنه با موضع مقام معظم رهبری تفاوت دارد؟
آقای روحانی حامیان فکری جنابعالی بیان می‌کنند که مانند ژاپن و آلمان اگر به دنبال پیشرفت اقتصادی هستیم باید از نیروی نظامی چشم بپوشیم و خودتان نیز برجام را در هر زمینه‌ای باعث پیشرفت کشور و مانع از حمله نظامی را به کشور دانسته‌اید در حالیکه رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود فرموده‌اند:« امنیت بسیار مهم و زمینه ساز پیشرفت است. اگر در خارج مرزها جلوی دشمن گرفته نشود، امنیت داخلی هم از بین می‌رود؛ سخنانی از جانب برخی مسئولان مطرح شده که رفع تهدید جنگ بدلیل فلان اقدام بوده،در حالیکه این سخنان صحیح نیست. تنها عامل رفع تهدید اقتدار نظامی و ایجاد رعب در دشمن است.» تضاد آشکار سخنان شما و حامیان فکری شما با این بیانات معظم له را چگونه توجیه می‌کنید؟!
سپس در این بیانیه به معضلات و مشکلات استان پرداخته شده است؛ آقای روحانی اکنون که به استان شهید پرور قزوین سفر می‌کنید بد نیست گوشتان را با واژه خان‌زدگی در استان نیز آشنا شود، بقول نماینده محترم ولی فقیه در استان: «یکی از مصیبت‌های جدی استان قزوین خانزدگی است که برخی با باج‌گیری، باج‌دهی و قلدرمآبی عده‌ای را بر سر کار می‌آورند و مسئولیتی به آن‌ها می‌دهند». بد نیست از خودتان بپرسید کسانی که در قزوین با قلدرمآبی زورگویی می‌کنند اکنون چه نقشی در سفر شما و آقای هاشمی به استان داشتند و دارند؟؟!!
آقای روحانی حال که مجالی با سفر شما به استانمان پیش آمده بد نیست کمی از مشکلات استان گفته شود تا شاید کلیدتان برای یک بار هم که شده درجهت صحیح بچرخد. مشکلات کشاورزی و دلالان، ضررهای هنگفت فندق‌کاران، مشکلات شالی‌کاران، بدهکاری دولت به تولیدکنندگان انگور و کشمش و گندم، بیکاری جوانان متخصص و تعطیلی کارخانجات شهرک‌های صنعتی استان، پایین بودن سطح کیفی آموزشی در مدارس و آموزش عالی استان تنها بخشی از مشکلاتی است که هم‌استانی‌هایمان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.
آقای روحانی یکی از شعارهای انتخاباتی شما شایسته‌سالاری و استفاده از نخبگان فارغ از حزب و جریان بود. خوب است بدانید برخی حامیان شما در استان اقدام به راه‌اندازی کمپینی تحت عنوان تغییر مدیران دولت سابق کرده‌اند. آیا باید صرف انتصاب اشخاص در دولت سابق باید حتی افراد شایسته‌ نیز کنار گذاشته شوند؟ آیا این امر خلاف شعارهای جنابعالی نیست؟!!
در انتهای بیانیه می‌خوانیم؛ آقای روحانی حرف‌ها بسیار است ولی می‌گذاریم و می‌گذریم و بر خلاف کسانی که به ریا و نفاق خود را دوستدار شما جا میزنند ولی صراحتاً در جلساتشان می گویند شما را پلی برای مقاصد غربیشان می دانند، برای شما آرزوی موفقیت داریم.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین بدینوسیله اعلام می‌کند که مطابق آیه شریفه «فاستقم کما امرت» استقامت و ایستادگی خود را در برابر قدرت‌های پوشالی جهان ادامه می‌دهیم. همچنین مطابق آیه «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» معتقدیم که باید «دادهایمان را سر مستکبرین عالم بکشیم» و با وجود تمام انتقادات دلسوزانه‌ای که بیان شد هیچ‌گاه پشت رئیس جمهور نظام را خالی نخواهیم کرد. نگران بدعهدی‌های طرف غربی نباشید؛ ما امت همان امام هستیم که با توکل بر خدا و دست خالی فرمودند: «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند». مطمئنیم که شما نیز مانند تمام ملت ایران بر این وعده صادق الهی ایمان دارید که «انّ الارض یرثها عبادی الصالحون».

انتهای پیام/7003

منبع: کیوسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان