۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رحمانی فضلی; زائران مراسم اربعین حسینی بدون ویزا به مرزها مراجعه نکنند
کد خبر: ۲۱۵۶۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۶ ساعت: ۱۶:۲۲ ↗ لینک کوتاه

تمهیدات اربعین امسال؛

رحمانی فضلی; زائران مراسم اربعین حسینی بدون ویزا به مرزها مراجعه نکنند

وزیر کشور گفت: مراکز صدور ویزا برای شرکت در مراسم اربعین حسینی را افزایش داده‌ایم، لذا از زائران تقاضا داریم بدون ویزا به مرزها مراجعه نکنند.

رحمانی فضلی; زائران مراسم اربعین حسینی بدون ویزا به مرزها مراجعه نکنند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ به نقل از لحظاتی پیش عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به منظور بررسی آخرین تمهیدات مرز شلمچه برای آماده سازی تردد زائرین اربعین، وارد فرودگاه بین المللی آیت الله جمعی (ره) آبادان شد و مورد استقبال شریعتی استاندار خوزستان، شهبازی فرماندار ویژه آبادان و زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

رحمانی فضلی وزیر کشور در خصوص این سفر گفت: به منظور همکاری و فراهم آوردن شرایط بهتر زائرین قرار است امروز بازدیدهایی از مرز شلمچه، چزابه و مهران داشته باشیم و در نهایت با بررسی تمام جوانب، تصمیمات لازم به جهت تسهیل در تردد زائرین اربعین حسینی گرفته شود.

وی اولویت اول و اصلی وزارت کشور را امنیت زائرین دانست و اظهار داشت: هماهنگی های لازم با طرف عراقی صورت گرفته و تمام شرایط در این خصوص مهیا می باشد.

رحمانی فضلی با تاکید به اینکه اخذ ویزا برای انجام مراسم اربعین امسال ضروری می باشد، تاکید کرد: مراکز صدور ویزا را افزایش داده ایم و مقرر شد، زائرین عزیز از مراکز استانها ساماندهی شوند. لذا از تمام کسانی که قرار است به عتبات عالیات مشرف شوند، تقاضا داریم بدون ویزا به مرزها مراجعه نکنند.

وزیر کشور در پایان تمام اقدامات انجام شده در این مورد را ناشی از تجربه دو سال گذشته دانست و به زائرین اربعین حسینی توصیه کرد به منظور تسهیل در برگشت از کشور عراق سعی نمایند در کربلا و نجف توقفی کوتاه داشته باشند.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان