۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین برنامه‌های ۱۰ گانه ستاد بزرگداشت شهدای منا اعلام شد
کد خبر: ۲۱۴۸۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۶ ساعت: ۱۲:۵۹ ↗ لینک کوتاه

توسط مدیرکل بنیاد استان قزوین؛

برنامه‌های ۱۰ گانه ستاد بزرگداشت شهدای منا اعلام شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، برنامه‌های ۱۰ گانه ستاد بزرگداشت شهدای منا در استان قزوین را اعلام کرد.

برنامه‌های ۱۰ گانه ستاد بزرگداشت شهدای منا اعلام شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با دعوت از دستگاه‌های مرتبط، صبح امروز(شنبه) نخستین جلسه ستاد بزرگداشت شهدای منا را در استان تشکیل و برنامه‌های این ایام را تشریح کرد.
در این نشست، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اهمیت پاسداشت یاد و خاطره‌ شهدای منا گفت: با توجه به فاجعه‌ منا و موضع‌گیری‌های عربستان سعودی و هم پیمانانش در تبلیغات سوء علیه جمهوری اسلامی، باید تلاش کنیم این واقعه‌ی مهم به فراموشی سپرده نشود.
رئیس ستاد بزرگداشت شهدای منا در استان قزوین افزود: تشکیل ستاد بزرگداشت شهدای منا در جهت یادآوری توطئه‌های دشمنان به ویژه حکام عربستان سعودی علیه جمهوری اسلامی است.
حقایق‌پور گفت: شهیدان منا مظلومترین شهدای حج ابراهیمی هستند که بدون داشتن کوچکترین وسیله دفاعی بر اثر اهمال کاری دولت سعودی در بدترین شرایط به شهادت رسیدند.
این مسئول در این نشست، برنامه‌های 10 گانه پیش‌بینی شده از سوی بنیاد را مطرح و خواستار مشارکت جدی دستگاه‌ها در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه‌ها شد.
رئیس ستاد بزرگداشت شهدای منا در استان قزوین، برگزاری همایش دعای عرفه با محوریت شهدای منا و حج ابراهیمی سال 66، شبی با قرآن، عصر خاطره و شعر و نمایشگاه طراحی و عکاسی پیرامون شهدای منا را از جمله برنامه‌های بنیاد برشمرد.
حقایق‌پور گفت: نامگذاری یکی از بلوارهای شهر به نام شهدای منا، دیدار از خانواده شهدای حج در قالب طرح سپاس با حضور مسئولین، برگزاری دعای کمیل به یاد شهدای منا و حج و مشارکت با صدا و سیما در برگزاری نشست‌های فرهنگی در جهت تبیین فاجعه‌ بزرگ منا از دیگر برنامه‌های این ایام است.
این مسئول گفت: برنامه‌های بزرگداشت شهدای منا از سیزدهم شهریور ماه آغاز و تا بیست و دوم همین ماه ادامه خواهد داشت که طی این ایام با ارائه‌ی فعالیت‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی، یاد و خاطره شهدای منا را گرامی خواهیم داشت.
در این نشست ضمن اعلام 4 کمیته شامل کمیته مراسم، کمیته اطلاع‌رسانی، کمیته تبلیغات و کمیته تشکل‌های مردم نهاد، شرح وظایف هر یک از کمیته‌ها تشریح و نسبت به فعال شدن آنها تاکید شد.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان