۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین جریان انحرافی به دنبال مقابله با روحانیت اصیل و مراجع انقلابی است/ جریان انحرافی و فتنه دو بازوی استکبار هستند
کد خبر: ۲۱۴۸۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۴ ساعت: ۱۷:۶ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

جریان انحرافی به دنبال مقابله با روحانیت اصیل و مراجع انقلابی است/ جریان انحرافی و فتنه دو بازوی استکبار هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین بیان کرد: افرادی که به دنبال مکتب ایرانی بودند امروز با شعار دیگری وارد عرصه سیاسی شده‌اند و جریان انحرافی به دنبال این است که با روحانیت اصیل و مراجع انقلابی مقابله کند.

جریان انحرافی به دنبال مقابله با روحانیت اصیل و مراجع انقلابی است/ جریان انحرافی و فتنه دو بازوی استکبار هستند
حجت الاسلام علی معبودی، نماینده دفتر ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، درباره تحلیل فضای امروز کشور اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تا به امروز با 3 دشمن روبرو بوده‌ایم که اولین آن استکبار جهانی است که دشمنی اش روشن و وظیفه ما در مقابل آنها مشخص است.
وی با بیان اینکه دشمن داخلی در قالب‌های مختلف در کشور نفوذ می‌کند، ابراز کرد: جریان فتنه و جریان انحرافی در داخل کشور مانند دو لبه قیچی هستند که برای زدن ریشه و اصل انقلاب اسلامی بوجود آمدند؛ مردم نباید شعارهایی که این جریانات مطرح می‌کنند مورد توجه قرار دهند و برای این 2 گروه سیاهی لشکر درست کنند.
این کارشناس سیاسی اولین هدف جریان فتنه را ضربه زدن به انقلاب دانست و گفت: برخی معتقدند انقلاب در سال 57 به پایان رسید و پس از آن نظام اسلامی شروع شده و ما امروز دیگر انقلاب اسلامی نداریم، این تفکر که در بین فتنه گران جریان دارد و این کلام را بر زبان و قلم خود جاری می‌کنند.
وی با بیان اینکه فتنه گران معتقدند با انقلاب نمی‌توان کشور را اداره کرد، تصریح کرد: این جریان به دنبال این است ریشه انقلاب را زده و بگوید امروز حرف و عملکرد انقلابی تاثیری ندارد، در همین راستا رهبر معظم انقلاب تاکید میکند من یک انقلابی هستم؛ زیرا در هر شرایطی که ما با روحیه انقلابی پیش رفتیم، موفق شدیم.

هدف دوم جریان فتنه بازکردن پای سلطه گران به کشور است

معبودی عنوان کرد: هدف دوم جریان فتنه بازکردن پای سلطه گران به کشور است، رهبری می‌فرمایند؛ کار مهم انقلاب این بود که کشوری که گل منظقه بود و تحت سلطه استکبار جهانی قرار گرفته بود از حلقوم دنیای سلطه بیرون کشید.
وی ادامه داد: جریان فتنه در تلاش است تا سلطه گران را به کشور برگرداند و به توطئه‌هایش در ایران ادامه دهد، همانظور که امروز می‌گویند امریکا کدخدای جهان است باید با کدخدا کنار آمد یا اینکه ما باید با جامعه جهانی کنار بیاییم.
نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: عده‌ای در داخل سه کشور سلطه گر دنیا را جامعه جهانی معرفی می‌کنند و به بهانه معادلات سیاسی به دنبال باز کردن پای این افراد به داخل کشور است.
وی هدف سوم جریان فتنه را تضعیف رهبری و نهادهای رهبری دانست و بیان کرد: فتنه گران معتقدند رهبری باید در حد یک امر تشریفاتی قرار بگیرد و فقط به نظارت مشغول باشد اما به سمائل مختلف ورود پیدا نکند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در دوران اصلاحات فتنه گران می‌گفتند ما رهبری را فقط در حد قانون قبول داریم اما امروز کمی جسورتر شده‌اند و یک جایگاه تشریفاتی برای ایشان تعریف می‌کنند.
وی اذعان کرد: به تعبیر حضرت امام(ره) تا زمانی که ولایت فقیه در این کشور حاکم است، آسیبی به کشور نمی‌رسد زیرا جریان فتنه به عنوان سرباز فتنه عمل می‌کند و رهبری با مدیریت خود بسیاری از این فتنه‌ها را خنثی کرده است.
معبودی یکی از اهداف دیگر جریان فتنه را ایجاد فضای فرهنگی لاابالی گری و نهادینه کردن فرهنگ تساهل و تسامح در جامعه برشمرد و گفت: جریان فتنه می‌گوید حکومت دینداران را تشکیل بدهیم اما حکومت دینی نداشته باشیم مثل حکومت ترکیه و مالزی و عربستان.
وی افزود: موجودیت یک کشور به فرهنگ آن بستگی دارد و اگر فرهنگ یک کشور گرفته شود یعنی موجودیت آن از بین می‌رود اگر فرهنگ دینی ما را دشمن بگیرد یعنی همه سنگرهای ما را فتح کرده است.
این کارشناس سیاسی با بیان اینکه جریان انحرافی در طول دوره پس از انقلاب در ابعاد مختلف ظهور کرده است، عنوان کرد: در دورهای عدهای آمدند و با راه انداختن مکتب انحرافی فرهنگ کشور را دچار لغزش کردند و رئیس این دولت چفیه گردن مجسمه کوروش انداخت و گفت کوروش هم بسیجی بوده است.
وی با بیان اینکه جریان انحرافی به دنبال خارج کردن انقلاب از مسیر اصلی آن است، تصریح کرد: جریان انحرافی با استفاده از ابزار دین به دنبال ضربه زدن به کشور است.
این مسئول عنوان کرد: افزادی که دنبال مکتب ایرانی بودند امروز با شعار دیگری وارد عرصه سیاسی شدهاند و جریان انحرافی به دنبال این است که با روحانیت اصیل و مرجع انقلابی مقابله کند و خود را به عنوان رهبر ایدئولوژیک در کشور معرفی کند در صورتی که رهبر ما فقط ولایت فقیه است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان