۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بازگشایی مدارس شهرک مهرگان همچنان با مشکل مواجه است
کد خبر: ۲۱۴۷۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲ ساعت: ۱۲:۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین :

بازگشایی مدارس شهرک مهرگان همچنان با مشکل مواجه است

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در جلسه شورای اموزش و پرورش گفت: بازگشایی مدارس شهرک مهرگان همچنان با مشکل مواجه است.

بازگشایی مدارس شهرک مهرگان همچنان با مشکل مواجه است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، شب گذشته(دوشنبه) در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین در سال 95 که در موزه فرهنگ و آموزش برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌ ریزی آموزش و پرورش در سال تحصیلی 95 و 96 و همچنین پروژه مهر و بازگشایی مدارس از الویت‌های اساسی این سازمان برای سال تحصیلی جدید است.
وی با اشاره به پروژه مهر در سال تحصیلی 94 و 95 اذعان کرد: پروژه مهر را از دی ماه سال گذشته اجرایی کردیم که آموزش و پرورش استان قزوین به جهت مشارکت دستگاه‌های مختلف توانست در بین استان‌های برتر کشور قرار گیرد. 
این مسئول در ادامه بیان کرد:سال گذشته فضای بانشاطی را در مدارس شاهد بودیم و آغاز سال تحصیلی با برنامه ریزی و در تمام مناطق چهارده‌گانه جلساتی با مدیران برگزار شد.
قاسمی با اشاره به برنامه‌هایی آموزش و پرورش در سال جاری تصریح کرد:  برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر پروژه مهر در قزوین برای اولین بار از ظرفیت بازنشستگان آموزش و پرورش استفاده خواهیم کرد، چرا که بازنشستگان ما اندوخته ای از سالها تجربه و تخصص با ایده‌هایی ناب هستند که در صورت همراهی می توانند بازوی قدرتمندی برای ما محسوب شوند.
وی در ادامه یاد آور شد: در بازگشایی آغاز سال تحصیلی کارگروه مردمی و دستگاه‌های مختلف باید کمک کنند تا بتوانیم سال تحصیلی خوبی را برای دانش آموزان آغاز کنیم.
مدیر کل آموزش و پرورش عنوان کرد: بازگشایی مدارس شهرک مهرگان همچنان با مشکل مواجه است و یک مدرسه 20 کلاسه آموزش و پرورش تحویل داده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: دوپروژه نیمه‌کاره  در شهرک مهرگان وجود دارد که آموزش و پرورش  داشتیم به مزایده گذاشته است اما بخش‌های خصوصی برای شرکت در این پروژه‌ها ورود نکرده‌اند .
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان