۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اجرای"فصل شیدایی" به دلیل استقبال بی‌نظیر هنردوستان قزوینی تمدید شد
کد خبر: ۲۱۴۴۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۷ ساعت: ۱۲:۲۸ ↗ لینک کوتاه

رکوردشکنی حضور در بزرگترین نمایش میدانی؛

اجرای"فصل شیدایی" به دلیل استقبال بی‌نظیر هنردوستان قزوینی تمدید شد

نمایش فصل شیدایی که بزرگترین نمایش میدانی کشور محسوب می شود به سبب استقبال بی نظیر هنردوستان قزوینی ۲ شب تمدید شد.

اجرای"فصل شیدایی" به دلیل استقبال بی‌نظیر هنردوستان قزوینی تمدید شد
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، نمایش میدانی «فصل شیدایی» در حالی در قزوین در حال اجرا است که با استقبال بی نظیر اقشار مختلف مردم روبرو شده است.
استقبال از این نمایش فاخر که بزرگترین نمایش میدانی در کشور محسوب می‌شود به گونه‌ای بود که به گفته مسئولان شب گذشته ۱۴ هزار نفر از این نمایش بازدید کردند.
این استقبال بی نظیر سبب شد تا مسئولان به فکر تمدید اجرای این نمایش در قزوین باشند.
با رایزنی‌های صورت گرفته با دست اندرکاران برپایی این نمایش در نهایت تصمیم بر آن شد که این نمایش به مدت ۲ شب دیگر تا پایان مردادماه تمدید شود.
این تمدید در حالی صورت می‌گیرد که به گفته عباش کاظمی دبیر ستاد جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان قزوین بلیط‌های ۴ شب آینده رزرو شده و دیگر بلیطی برای عرضه در این ۴ شب باقی نیست.

علاقه مندان جهت تهیه بلیط رایگان شب‌های ۳۰ و ۳۱ مرداد می‌توانند به مراکز عرضه بلیط در میدان آزادی، مساجد و پایگاه های بسیج مراجعه کنند.
نمایش فصل شیدایی با مدیریت و همت مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی «مهنا» از ۲۰ مرداد در مجتمع هنری تازه تاسیس استاد فرج الله سلحشور واقع در کیلومتر ۳ جاده باراجین جنب مجتمع طلائیه قزوین به روی صحنه رفته و تماشاگران را به دیدن صحنه های باشکوه از خلقت آدم تا ظهور حضرت حجت دعوت می کند.
در این نمایش که ۳۰ درصد از سکانس‌های در نظر گرفته شده مختص معرفی مبارزان مردم قزوین و افتخارآفرینی انها در صحنه‌های انقلاب و دوران دفاع مقدس است صحنه‌هایی از نقش استان قزوین در عملیات خیبر و معرفی شهدایی چون مهدی شالباف و رضا حسن پور همچنین آیت الله ابوترابی در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/2002

منبع: کیوسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان