۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین وجود ۴۲ واحد تولیدی راکد در شهرک صنعتی کاسپین
کد خبر: ۲۱۴۳۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۶ ساعت: ۱۵:۳ ↗ لینک کوتاه

فرماندار آبیک مطرح کرد

وجود ۴۲ واحد تولیدی راکد در شهرک صنعتی کاسپین

فرماندار شهرستان آبیک در جلسه شورای اداری از وجود ۴۲ واحد تولیدی راکد در شهرک صنعتی کاسپین خبر داد.

وجود ۴۲ واحد تولیدی راکد در شهرک صنعتی کاسپین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، علی رحمانی، فرماندار شهرستان آبیک در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندارد قزوین و اعضای شورای اداری شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته بسیاری از مشکلات شهرک‌های صنعتی در شهرستان آبیک برطرف شده است.
وی افزود: در شهرک صنعتی آبیک مشکلات برطرف شده و مشکل گازرسانی نیز تا هفته دولت برطرف خواهد شد و صنایع و شرکت‌ها می‌توانند از نعمت گاز بهره‌مند شوند و با آماده سازی این زیرساخت‌ها می‌توانیم زمینه اشتغال جوانان را در شرکت‌های تولیدی فراهم کنیم.
رحمانی یکی دیگر از مشکلات واحدهای شهرک صنعتی آبیک را راه ورودی آن دانست و عنوان کرد: تکلیف بهسازی میدان ورودی و مسیرهای دسترسی به شهرک صنعتی و دانشگاهی اندیشه این شهرستان مشخص شد.
این مسئول با اشاره به نقش شهرک‌های صنعتی در تحقق اقتصاد مقاومتی در استان قزوین تصریح کرد: با جذب سرمایه‌گذار و فعال‌سازی واحدهای صنعتی می‌توان در واحدها و صنایع کوچک ایجاد اشتغال کرده که امر سبب دست‌یابی به اقتصاد مقاومتی می‌شود.
فرماندار شهرستان آبیک از مجوز گرفتن ۱۸۵ واحد در شهرک صنعتی کاسپین خبر داد و تصریح کرد: شهرک صنعتی کاسپین در ۳ فاز به مساحت ۴۹۸ هکتار ساخته شده است که در آن ۱۱۷ واحد شرکت به صورت فعال ۳۴ واحد در حال ساخت، ۴۲ واحد به صورت راکد و ۱۲۶ واحد نیز به صورت نیمه فعال در حال فعالیت است.
وی مطرح کرد: با آغاز به کار شرکت‌های راکت و فعالیت بیشتر شرکت‌های نیمه فعال به میزان ۱۰ هزار نفر در شهرک کاسپین اشتغال‌زایی خواهیم داشت.
رحمانی با اشاره به اینکه احداث پل روگذر یکی دیگر از خواسته‌های شرکت‌ها و واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین احداث پل روگذر در ورودی شهرک صنعتی است که از خواسته‌های به حق جهت توسعه این شهرک می‌باشد که با احداث این پل هم شهرک صنعتی کاسپین و هم نیروگاه شهید رجایی می‌توانند از امکانات و مزایای این پول بهره‌مند شوند.
این مسئول ابراز کرد: از دیگر مشکلات واحدهای موجود در شهرک صنعتی کاسپین می‌توان به نبود مسجد درمانگاه اشاره کرد که شهرک صنعتی کاسپین زمینی را برای احداث درمانگاه به علوم پزشکی اعطا کرده است که برای رفع این مشکل علوم پزشکی باید هر چه سریع‌تر برای ساخت درمانگاه اقدام کنند.
فرماندار آبیک ادامه داد: یک واحد اورژانس نیز در ورودی شهرک کاسپین وجود دارند که در کانکس مستقر هستند و با احداث یک واحد مستقل علاوه بر اینکه می‌توانند به آسیب‌دیدگان در سوانح جاده‌ای کمک کنند، برای رفع مشکلات در شهرک کاسپین نیز می‌توانند موثر باشند.
وی با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن، گفت: این سرافرازان با دفاع از آرمان‌های امام راحل و ایستادگی بر ایمان قلبی خود در دفاع از میهن اسلامی ایران کارنامه‌ای درخشان از خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر جای گذاشتند.
رحمانی در پایان با بیان این مطلب که همه هموطنان آزادی و امنیت جامعه کنونی را مدیون آزادگان هستند، اظهار کرد: مردم و مسوولان در مقابل این سرمایه‌های گرانبهای ملی متعهد و مدیون‌ هستند.
انتهای پیام/2002
منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان