۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین پیشنهاد فراکسیون مستقلین برای تشکیل شورای مرکزی فراکسیون‌ها/ تاکید لاریجانی بر وحدت فراکسیون‌های مجلس
کد خبر: ۲۱۴۱۸۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

پیشنهاد فراکسیون مستقلین برای تشکیل شورای مرکزی فراکسیون‌ها/ تاکید لاریجانی بر وحدت فراکسیون‌های مجلس

سخنگوی فراکسیون اعتدال مجلس گفت: در نشست امروز رئیس مجلس بر روی وحدت فراکسیو‌ن‌های مجلس و تلاش و همراهی بیشتر برای حل مشکلات اساسی کشور تاکید کرد.

پیشنهاد فراکسیون مستقلین برای تشکیل شورای مرکزی فراکسیون‌ها/ تاکید لاریجانی بر وحدت فراکسیون‌های مجلس

مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون اعتدال مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین در تشریح نشست امروز فراکسیون متبوعش با علی لاریجانی اظهار داشت: در ابتدای جلسه تصمیم بر این بود که فراکسیون بر این بود که هفته آینده هیات رئیسه این فراکسیون با علی نوبخت درباره قانون برنامه ششم توسعه نشستی داشته باشیم.

وی افزود: نشست امروز در حقیقت یک هم اندیشی با رئیس مجلس بود تا جهت پیشبرد اهداف کاری مجلس برنامه بهتری داشته باشیم.

همچنین در خصوص اینکه چگونه فراکسیون می تواند تاثیر بهتری برای تصمیمات و حل مشکلات اقتصادی کشور داشته باشد بحث و تبادل نظر شد.

سخنگوی فراکسیون اعتدال (مستقلین) مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: افراد حاضر در جلسه به لاریجانی پیشنهاد دادند که در صورت تمایل دیگر فراکسیون‌های مجلس (فراکسیون ولایت و فراکسیون امید) شورای مرکزی فراکسیون‌ها تشکیل شود چرا که با تشکیل این شورا در خصوص رای اعتمادها، استیضاح‌ها، طرح‌ها و لوایح مهم می‌توانیم به یک برنامه مشترک برسیم.

وی با تشریح دیگر موارد مطرح شده در این نشست عنوان کرد: رئیس مجلس در ادامه جلسه بیشترین بحث و صحبت خود را بر مسئله وحدت فراکسیون‌ها متمرکز کرد تا در این راستا تلاش و همراهی بیشتری برای حل مشکلات اساسی کشور صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان