۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای انتقال آب سد طالقان به قزوین
کد خبر: ۲۱۴۱۰۲ نویسنده: داود محمدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۵ ساعت: ۱۲:۳۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس خبر داد:

اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای انتقال آب سد طالقان به قزوین

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان برای حل مشکل آب شرب ۱۴ شهر و ۲۰۰ روستای استان قزوین در نظر گرفته شده است.

اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای انتقال آب سد طالقان به قزوین

داود محمدی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به مشکل آب در استان قزوین اظهار کرد: تلاش ما این است آب مورد نیاز استان تامین شود و طی جلسه‌ای با نوبخت معاون رئیس جمهور برای موضوع سد طالقان و تأمین آب شرب 14 شهر و 200 روستای آبیک و تاکستان مطالبی مطرح شده است.

وی با بیان اینکه برای دریافت آب از سد طالقان با مشکلاتی مواجه شده‌ایم، افزود: با تلاش‌های انجام شده تاکنون توانسته‌ایم، 60 میلیون متر مکعب آب از سد طالقان دریافت و به این 14 شهر و 200 روستا برسانیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس با بیان اینکه 700 میلیارد تومان برای حل مشکل آب شرب 14 شهر و 200 روستای این استان در نظر گرفته است، تصریح کرد: طی مکاتبات صورت گرفته مقرر شد قبل از سفر رئیس جمهور به استان قزوین مجوز ماده 215 صادر شود.

محمدی در ادامه با بیان اینکه در استان جمع آوری آب‌ به صورت سدی نداریم در حالی که باید از سالیان پیش اقدام می‌کردیم، افزود: آب‌های استان همه از چاه تامین می‌شود در تلاش هستیم سد بورمانک که تعطیل شده همچنین سد بهجت آباد و باراجین دوباره آغاز به کار کنند.

وی با اشاره به تامین بودجه راه‌های استان اعلام کرد: تکمیل راه‌های الموت شرقی به تنکابن، قزوین و الموت غربی به رودسر نیز با نوبخت جلسه‌ای صورت گرفته که جزو مصوبات سفر رئیس جمهور به قزوین قرار گرفته تا بودجه آن نیز تأمین شود.

محمدی با اشاره به حل مشکلات مردم به ویژه مشکل آب ابراز کرد: کسانی که برای حل مشکلات مردم در این استان تلاش می‌کنند، سبب دلگرم شدن مردم به نظام و انقلاب خواهند شد.  

وی با بیان اینکه باید برای هر قدمی که برمیداریم میزانی داشته باشیم، بیان کرد: میزان قدم‌هایی که در این راستا برمی‌داریم مشخص است، در وهله اول معنویات مقام معظم رهبری است که باید در این نظام اجرا شود و در وهله دوم اسناد کلانی که در نظام جمهوری اسلامی ایران برای مسئولین ترسیم شده است.

این نماینده با اشاره به وهله سوم اضافه کرد: پرهیز از کش‌مکش‌ها و جنگ و جدال‌های بیهوده که مردم را نا امید و جامعه را به التهاب می‌کشاند.

وی با بیان اینکه اشتغال مهم‌ترین چالش جامعه است، اذعان کرد: توجه به مسائل فرهنگی که مقام معظم رهبری در کنار شعال سال تاکید پررنگی بر این مسئله داشتند و زمینه ساز شعار سال مباحث فرهنگی در جامعه است.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان