۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف قزوین برگزار شد
کد خبر: ۲۱۲۴۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۹ ساعت: ۱۵:۳ ↗ لینک کوتاه

با حضور رئیس سازمان اوقاف کشور؛

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف قزوین برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه قزوین با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در قزوین برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه قزوین پیش از ظهر امروز(سه شنبه) با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در سالن جلسات جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد.
عباس علی درافشانی معاون استاندار قزوین در این مراسم با اشاره جایگاه وقف و موقوفات در جامعه و اهمیت آن در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و معنوی اظهار کرد: استان قزوین جزء استان‌هایی است که بیش از یک سوم اراضی آن مشمول اوقاف است.
وی در ادامه با تشکر از زحمات مدیرکل سابق اوقاف قزوین افزود: حجت الاسلام نوروزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین همواره تعامل و همکاری مناسبی با همه دستگاه‌ها و به ویژه با استانداری در حل مسائل استانی داشتند و در این راستا اقدامات مناسبی را نیز انجام دادند که امیدواریم با حضور حجت الاسلام عادل این همکاری همچنان استمرار و تداوم داشته باشد.
حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان قزوین نیز در ادامه با تبریک به مناسبت دهه کرامت بیان کرد: روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان فرصت مغتنمی است تا با استفاده از این پتانسیل معنوی که در استان و کشور وجود دارد، اقدامات فرهنگی بزرگی را انجام دهیم.
حجت الاسلام غلامرضا عادل، مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: همزمانی این مراسم را با دهه کرامت به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم با حمایت و همکاری مردم و مسئولان، اقدامات تاثیرگذاری را در راستای توسعه فرهنگ وقف و خدمت به مردم، موقوفات و آستان مقدس امامزادگان انجام دهیم.
در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف برگزار شد با قدردانی از تلاش‌های حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیرکل سابق، حجت الاسلام غلامرضا عادل به عنوان مدیرکل جدید اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین معرفی شد.
گفتنی است، حجت الاسلام غلامرضا عادل پیش از این سرپرستی معاونت فرهنگي و اجتماعی اداره‌كل اوقاف و امور خيريه استان تهران و همچنین مدیر کل‌اوقاف و امور خیریه استان یزد را برعهده داشته است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان