۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین خوشحالی ضد انقلاب از بازداشت «حسن عباسی» نشان‌دهنده استمرار انقلابی‌ بودن این استاد است
کد خبر: ۲۱۱۴۴۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

خوشحالی ضد انقلاب از بازداشت «حسن عباسی» نشان‌دهنده استمرار انقلابی‌ بودن این استاد است

دفتر تحکیم وحدت اعلام کرد: اینکه جبهه ضد انقلاب داخلی و خارجی همزمان به خوشحالی از بازدداشت حسن عباسی یاد می‌کنند، نشان دهنده استمرار انقلابی‌ بودن استاد، و خارچشم بودن ایشان برای غرب‌زده‌های داخلی و اربابان خارجی‌شان است.

خوشحالی ضد انقلاب از بازداشت «حسن عباسی» نشان‌دهنده استمرار انقلابی‌ بودن این استاد است

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین ، اتحادیه انجمن‌های  اسلامی دانشجویان ( دفتر تحکیم وحدت ) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: شانتاژ رسانه‌ای علیه استاد انقلابی حسن عباسی که به صورت هماهنگ کلید خورد به چند دلیل است، اول منحرف کردن اذهان عمومی از قضایای بسیار مهم و حیاتی‌ای مانند فیش‌های نجومی و انتشار اسناد محرمانه هسته‌ای ما از طریق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، دوم خراب کردن چهره انقلابی استاد و سوم، انتقام از حسن عباسی به دلیل افشای ماهیت پلید ضد انقلاب و خرابکار داخلی.

در ابتدای این بیانیه آمده است: چند روزی است که خبر دستگیری معلم استراتژیِ جبهه انقلاب قلب‌ها را آزرده کرده و همزمان همه انقلابیون را به بُهت فرو برده و جبهه ضد انقلاب خارجی و نوچه‌های سلطنت‌طلب داخلی‌شان را به پایکوبی مشغول کرده است. اینکه  جبهه ضد انقلاب داخلی و خارجی همزمان به خوشحالی از این اقدام یاد می‌کنند، نشان دهنده استمرار انقلابی‌ بودن  استاد، و خارچشم بودن ایشان برای غرب‌زده‌های داخلی و اربابان خارجی‌شان است، و باید به استاد تبریک گفت و این مژده را داد که ای مرد هنوز در راه انقلاب خمینی هستی، پس به راهت ادامه بده.

این اتحادیه دانشجویی در ادامه این بیانیه تاکید کرد: اما سوالی که  چشمان تیزبین حزب‌الله را  به خود مشغول کرده این است که چگونه در بلبشوی رسانه‌ای در مورد  فیش‌های نجومی و لو رفتن اسناد هسته‌ای ما از طریق آژانس بین المللی انرژی اتمی به یک باره سخنرانی به عمد تقطیع شده استاد عباسی که در سال 89 ایراد شده بود به صدر اخبار رسانه‌های داخلی و رسانه‌های ضد انقلاب خارجی تبدیل می‌شود. این همه هیاهو برای چه بود؟

دفتر تحکیم وحدت در این بیانیه اظهار داشت: این شانتاژ رسانه‌ای علیه استاد انقلابی که به صورت هماهنگ کلید خورد به چند دلیل است، اول منحرف کردن اذهان عمومی از قضایای بسیار مهم وحیاتی‌ای مانند فیش‌های نجومی و انتشار اسناد محرمانه هسته‌ای ما از طریق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی. دوم، بدنام کردن و خراب کردن چهره انقلابی استاد حسن عباسی در بین جبهه انقلاب و دوستداران انقلاب اسلامی با تقطیع سخنان ایشان و همچنین ایجاد اختلاف بین نیروهای نظامی انقلاب اسلامی، یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران و سوم، انتقام از استاد حسن عباسی به دلیل افشای ماهیت پلید ضد انقلاب و خرابکار داخلی و همچنین افشای مذاکرات محرمانه جناب آقای حسن روحانی با افراد اسراییلی در سال 65 در پاریس و همچنین نقدهای به جا و صریح استاد عباسی از تیم مذاکره کننده دولت در موضوعات مختلف دیپلماسی و امنیتی. البته دلایل دیگری نیز برای این شانتاژ رسانه‌ای و به اصلاح اهل فن لمپنیسم رسانه‌ای نیز میتوان یافت، ولی عمده‌ترین مسائل همین‌هایی بود که بیان شد.

در ادامه آمده است:‌ اکنون این سوال پیش می‌آید که چرا برادران غیور ارتشی با وجود عذر خواهی و دانستن سوابق بسیار درخشان استاد عباسی و همچنین وجود کینه بیش از حد جبهه ضد انقلاب داخلی و خارجی از ایشان، در دام این شانتاژ رسانه‌ای افتادند و از استاد شکایت کردند؟ و به  همین خاطر ایشان به دلیل نداشتن وثیقه قابل قبول برای دادگاه رهسپار زندان شدند. آیا این برخورد با افراد دیگری که جزو مسئولین بلند پایه نظام هستند نیز انجام می‌شود؟

این اتحادیه دانشجویی در این بیانیه افزود: چرا زمانی که آقای دکتر ظریف در سال 92 در جمع دانشجویان دانشگاه تهران با جملاتی تمسخرآمیز سیستم دفاعی و نظامی کشور را خطاب می‌کنند و می‌فرمایند: «باید بگویم که غربی‌ها از چهار تا تانک و موشک ما نمی‌ترسند، از این مردم می‌ترسند. آیا شما فکر کرده‌اید که آمریکا که با یک بمبش می‌تواند تمام سیستم‌های نظامی ما را از کار بیندازد، از سیستم نظامی ما می‌ترسد؟ آیا واقعا به خاطر سیستم نظامی ماست که آمریکا جلو نمی‌آید؟» از ایشان شکایتی به عمل نمی‌آید؟

دفتر تحکیم وحدت تصریح کرد:‌ باید بگوییم که متاسفانه دست خارجی استکبار و نوچه‌های داخلیشان توانست علاوه بر عوض کردن فضای رسانه‌ای موجود که رفته رفته داشت به یک مطالبه ملی در زمینه فیش‌های نجومی و افشای اسناد هسته‌ای ما توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی منجر می‌شد، حیثیت انقلابی استاد را نیز مورد خدشه قرار دهد. که البته با هوشیاری خود استاد عباسی و عذرخواهی به موقعشان باعث شد نقشه این مزدوران پلید خنثی شود.

در خاتمه تاکید شد: همچنین دفتر تحکیم وحدت از برادران غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران تقاضا می‌کند تا ان‌شاءالله  مانند همیشه با برخورد صحیح  و متین آن‌ها این قضیه ختم به خیر بشود  و بار دیگر بصیرت آن‌ها  نقشه دشمن خارجی و داخلی را خنثی کند و شر آن را به خودشان برگرداند.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان