۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین نصب یک پلاکارد حق تقدیر از دانشجویان قهرمان ربوکاپ نبود/ دانشجویان قهرمان جهان با سکوت وارد قزوین شدند
کد خبر: ۲۰۸۹۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۶ ساعت: ۱۱:۵۸ ↗ لینک کوتاه

گلایه‌های دکتر موسی‌خانی از مسئولان استان:

نصب یک پلاکارد حق تقدیر از دانشجویان قهرمان ربوکاپ نبود/ دانشجویان قهرمان جهان با سکوت وارد قزوین شدند

رئیس دانشگاه آزاد قزوین با انتقاد از اینکه چرا باید نخبگان علمی قزوین در فضای سوت و کور وارد استان شوند، تصریح کرد: حمایت و تشویق جوانان استان زمینه ساز تقویت خودباوری در آنها می‌شود؛ بنابراین این کسب قهرمانی نیازمند یک مانور جدی در استان بود.

نصب یک پلاکارد حق تقدیر از دانشجویان قهرمان ربوکاپ نبود/ دانشجویان قهرمان جهان با سکوت وارد قزوین شدند
به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین ، دکتر موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد قزوین پیش از ظهر امروز(در جلسه ستاد هماهنگی سفر رییس جمهور به قزوین) در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری قزوین بیان کرد: خوشبختانه تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد قزوین طی هفته‌های گذشته توانست در مسابقات جهانی این رشته صاحب رتبه نخست شود.
وی با بیان اینکه استان قزوین از لحاظ وجود نخبگان علمی در وضعیت مناسبی قرار دارد، بیان کرد: نخبگان علمی استان قزوین با حضور تیم‌های قوی و جدی از کشورهای آمریکا و اروپا توانستند مقام اول را کسب کنند؛ اما متاسفانه با بی‌مهری مسئولین مواجه شدند.
موسی خانی عنوان کرد: استانی مثل آذربایجان که تیم رباتیکش مقام سوم کشوری را کسب می‌کند و با بهترین استقبال و تقدیر از سوی مسئولان استانش مواجه می‌شود اما در استان ما از سوی شهرداری فقط یک پلاکارد در تقدیر از این قهرمانان جهانی زده شد و حتی فرمانداران هیچ اقدامی نکردند.
وی با انتقاد از اینکه چرا باید نخبگان علمی قزوین در فضای سوت و کور وارد استان شوند، تصریح کرد: حمایت و تشویق جوانان استان زمینه ساز تقویت خودباوری در آنها می‌شود؛ بنابراین این کسب قهرمانی نیازمند یک مانور جدی در استان بود، درخواست ما از مسئولان این است کمی برای نخبگان علمی استان خود اهمیت قائل شوند.
رئیس تیم ربوکاپ کشور ابراز کرد: نخبگان علمی نباید نادیده گرفته شوند و یکی از زمینه‌های پیشرفت علمی جوانان ما توجه مسئولان استان است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان