۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین عملیات مرصاد؛ پایانی بر فتنه وطن‌فروشان منافق
کد خبر: ۲۰۸۸۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۵ ساعت: ۲۳:۴۸ ↗ لینک کوتاه

یادداشت؛

عملیات مرصاد؛ پایانی بر فتنه وطن‌فروشان منافق

عملیات مرصاد نقطه طلایی پیروزی بر کفر و نفاق بود که با وحدت، همدلی و اطاعت همه نیروها تحت نظر و فرماندهی متحد صورت گرفت و گروهک تروریستی منافقین با اضمحلال کامل، دیگر نتوانست شکست خود را جبران کند.

عملیات مرصاد؛ پایانی بر فتنه وطن‌فروشان منافق
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، رسول شکری‌نیا یادداشتی با عنوان «عملیات مرصاد؛ پایانی بر فتنه وطن‌فروشان منافق»
یکی از سفاک‌ترین گروه‌های تروریستی جهان که در دوران آغازین انقلاب اسلامی توانسته بود با شعارهای فریبنده و ایدئولوژیک جمعی از افراد گمراه را به سوی خود جذب کند و در دولت موقت، دولت اول، انتخابات اول و دوم ریاست جمهوری تا سال 61 جلوه گری کرده و پس از جنایات متعدد خاموش، گام در مسیر تروریستی گذاشت و با ترورهای هدفمند علیه مسئولان و مقامات جمهوری اسلامی ایران به یکی از مهره های سرویس های جاسوسی دنیا مبدل شد.
با افشای ماهیت سرکردگان فاسد این گروهک، گردانندگان آن به دامان حزب بعث پناه برده و در طول هشت سال دفاع مقدس، از هیچ تلاشی برای وطن فروشی، ترور، تخریب و نابودی ایران فروگذاری نکرد و همواره با پشتیبانی غربی ها و حمایت همه جانبه صدام، در ابعاد مختلف جاسوسی، عملیات تروریستی علیه مردم و شخصیت‌ها، افشای اطلاعات مختلف ایران و وطن فروشی، عملیات روانی، کمک اطلاعاتی و عملیاتی به صدام و ده ها جنایت دیگر، سنگ بنای خود را تخریب نظام و مردم ایران و انتقام گیری بنا کرده بود.
این تشکیلات تروریستی شناخته‌شده که طی سالیان متمادی از تشکیل خود به کودک و نوجوان و زن و مرد و حتی بیماران و مجروحان نیز ترحم نکرد به علت آشنایی اعضای آن با زبان، قومیت‌ها، نژاد و رفتارهای مردم، ابتدا چندان شناخته‌شده نبودند ازاین‌رو همواره علیه انقلاب، مقامات و مردم ایران برخوردی کینه‌توزانه داشتند و عملیات محدود را ساماندهی می‌کردند تا اینکه همزمان با پذیرش قطعنامه 598 از سوی حضرت امام (ره) و اعلام رسمی آتش‌بس بین دو کشور ایران و عراق، فرصتی تا قطعیت یافتن قطعنامه به دست آمد که این سازمان تروریستی از برخی خلاءها استفاده و عملیاتی را با پشتیبانی همه‌جانبه هوایی و لجستیکی رژیم صدام علیه ایران تدارک دید و به گفته سران سرسپرده خود، سودای تسخیر سه‌روزه تهران را برنامه‌ریزی و عملیاتی کردند.
موضوعی که با عنایت خدا سبب شد، نهایی‌ترین و مهلک‌ترین ضربه بر پیکره نفاق وارد و آنان را برای همیشه از رویارویی نظامی با ملت ایران منصرف نماید.
برنامه منافقین این‌گونه تدارک دیده شد که در سوم مردادماه سال 1367، همزمان با آغاز حمله نیروهای عراقی از بخشی از جنوب ایران و درحالی‌که بیشترین نگاه‌ها و برنامه‌ها به آن خطه معطوف بود، نیروهای سازمان منافقین بر اساس یک برنامه زمان‌بندی‌شده، 33 ساعته با بهره‌گیری از 25 تیپ که مجموعاً چهارتا پنج هزار نفر را دربرمی گرفت طی 5 مرحله، از شهرهای سرپل ذهاب، اسلام‌آباد، کرمانشاه، همدان و قزوین عبور و خود را به تهران رسانده و ضمن اعلام سقوط جمهوری اسلامی، آن را جشن بگیرند.
سخنگوی گروهک تروریستی منافقین با برشمردن اهداف این حمله، مهم‌ترین هدف را وارد آوردن تلفات هرچه بیشتر به نیروهای ایران و باز کردن راه برای یک انقلاب عمومی علیه نظام و حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد.
عملیات فروغ جاویدان (که به‌دروغ جاویدان مشهور شد) با پشتیبانی هوایی جنگنده‌های رژیم بعثی صدام و همراهی ادوات مختلف ازجمله 120 دستگاه تانک، 400 دستگاه نفربر، 90 قبضه خمپاره‌انداز 80 میلی‌متری، 30 قبضه توپ 122 میلی‌متری، 150 قبضه خمپاره 400 میلی‌متری، یک هزار قبضه تیربار کلاشینکف، 30 قبضه توپ 106 میلی‌متری و یک هزار دستگاه کامیون و ده‌ها اقلام دیگر اهدایی رژیم بعث و برخی کشورهای اروپایی پشتیبانی شد.
عملیات در سوم مردادماه 67 از دشت‌های سرپل ذهاب آغاز و با حمایت همه‌جانبه هوایی جنگنده‌های عراقی‌ها و آتش توپخانه عراق، منافقین به شهرهای سرپل ذهاب، کرند غرب و اسلام‌آباد غرب واردشده و حرکت خود را به سمت شهر کرمانشاه آغاز کردند.
جنایات منافقین در بیمارستان اسلام‌آباد غرب و شلیک تیر خلاص به زخمی‌ها و مردم عادی پناه گرفته در این بیمارستان از دردناک‌ترین صحنه‌های تاریخی جنایات تروریستی است.
تنگه معروف و استراتژیک چهارزبر در 35 کیلومتری کرمانشاه که بعدها به تنگه مرصاد تغییر نام داد، محل رویارویی رزمندگان اسلام، بسیجیان و فرزندان خمینی کبیر با وطن‌فروشان منافق بود.
حضور تأثیرگذار و ایثار ماندگار بسیجیان و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتیبانی آتش توپخانه‌ای ارتش و تیزپروازان هوانیروز کرمانشاه و طراحی عملیاتی کلیدی با عنوان مرصاد (کمینگاه) با الهام از آیه شریف إِنَّ رَبَّک لَبِالْمِرْصَادِ» و رمز مبارک یا علی (ع) که با تدابیر و هوشمندی شهید سرافراز امیر سپهبد صیاد شیرازی و سرلشگر محسن رضایی انجام شد، به منافقین اجازه پیشروی تا تنگه چهار زبر داده شد و در یک تاکتیک کاملاً مشخص و پیش‌بینی‌شده، به‌طور همزمان در صبحگاه پنجم مردادماه از هوا و زمین‌بر منافقین یورش برده و طی دو روز درگیری، هیمنه پوشالی نفاق را درهم‌شکسته و طومار آنان را برای همیشه تاریخ درهم پیچیدند.
صبح هفتم مردادماه با طلوع آفتاب اثری از منافقین وطن‌فروش باقی نمانده بود و پس‌مانده یاران خائن مسعود و مریم رجوی باتحمل شکست سنگین و متلاشی شدن تمام تجهیزات و ادوات جنگی و تحمل 4800 کشته و زخمی به عراق گریخته و در پناهگاه اشرف پنهان شدند.
این پیروزی ظفرمند رزمندگان اسلام، توان هرگونه باج‌خواهی و زیاده‌خواهی را از صدام گرفت و او را مجبور ساخت در 15 مردادماه آتش‌بس را پذیرفته و از موضع ضعف و شکست بر سر میز مذاکره با ایران بنشیند.
عملیات غرورآفرین مرصاد دستاوردهای داخلی و خارجی بسیاری برای کشور و ملت داشت که از آن جمله می‌توان به اتحاد هرچه بیشتر نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج در داخل کشور، ذلت ابدی برای منافقین در سطح دنیا و قرار گرفتن در آنان لیست گروهک‌های تروریستی حتی در تروریستی‌ترین کشورهای دنیا ازجمله ایالات‌متحده امریکا، هوشیاری مستمر ملت بزرگ ایران و نیروهای مردمی، خنثی شدن تلاش مذبوحانه صدام و ایادی بعثی وی برای سهم خواهی از ایران در پای میز مذاکرات صلح و پذیرش زبونانه قطعنامه 598 از سوی وی، تثبیت قدرت و توان بالای نظامی و امنیتی نظام جمهوری اسلامی در سطح منطقه و قدرت واکنش و عکس‌العمل سریع رزمندگان اسلام در مقابل هرگونه تجاوز احتمالی تنها بخشی از این توفیقات بود.
عملیات مرصاد نقطه طلایی پیروزی بر کفر و نفاق بود که با وحدت، همدلی، هم‌افزایی و اطاعت همه نیروها تحت نظر و فرماندهی متحد صورت گرفت و گروهک تروریستی منافقین با اضمحلال کامل، دیگر نتوانست شکست خود را جبران کند و مسیر حوادث تروریستی کور، جاسوسی، وطن‌فروشی و ارتکاب جنایات ضد بشری را در عراق و ایران دنبال و ماهیت چهره کریه خود را تا جایی آشکار ساخت که هم‌پیمانان و حامیانش را از دست داد.
این پیروزی در موقعیت زمانی خود با فتح خرمشهر برابری داشت و کرمانشاه که نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی بود و اولین و آخرین گلوله جنگ به سمت آن شلیک شد، با تقدیم قریب به 10 هزار شهید سرافراز و ده‌ها هزار آزاده، ایثارگر و جانباز به‌عنوان سندی کوچک از وفاداری مردم این خطه از ایران اسلامی ثبت و ضبط شد ازاین‌رو شورای عالی انقلاب فرهنگی با احترام به این رشادت، ایثار و فداکاری مردم، تاریخ و تمدن کهن 12 هزارساله و وفاداری و ولایتمداری مردم این خطه، پنجم مرداد را به‌عنوان روز ملی کرمانشاه اعلام و در تقویم‌ها بگنجاند.
پس‌ازآن منافقین هیچ‌گاه نتوانست سربرآرد و با نابودی صدام نیز کمپ تروریستی اشرف توسط مردم و رزمندگان عراقی و دولت قانونی عراق تخلیه شد.
اکنون‌که توان عملیات‌های تروریستی منافقین به حداقل‌ترین شکل ممکن خود رسیده و در سایه اعترافات شنیع برخی از سرکردگان آن به بهره‌برداری جنسی، آزار و اذیت، اسارت کسانی که قصد فرار دارند، فشارهای فراوان بر اردوگاه لیبرتی، انتشار خبر فوت سرکرده این گروهک از زبان وزیر سابق اطلاعات رژیم سعودی، حمایت‌های مالی و تجهیزاتی سیا، موساد، عربستان و انگلیس و فرانسه از این گروهک، هم‌صدایی با تروریست‌های النصره و داعش، عدم کنترل بر نیروهای ازهم‌پاشیده سازمان، فرار گسترده افراد از اردوگاه‌های و کمپ‌های تروریستی همه دلایلی بر اضمحلال این وطن‌فروشان است.
مدعیان حقوق بشر که خود بیش از همه به عمق جنایات این تروریست‌ها واقف‌اند و از حداقل بیش از 17 هزار شهید ترور در ایران و هزاران قربانی در عراق و برخی کشورهای دیگر منطقه آگاهی دارند و اکنون‌که غرب به سرکردگی آمریکا و اروپا به شکل جدی گرفتار تحرکات و فعالیت‌های تروریستی شده، حمایت‌های خود را از گروهک‌های تروریستی قطع و بر روی دیوار فروریخته و متزلزل گروهک‌های مضمحل شده‌ای مانند منافقین یادگاری ننویسند. فرانسه به‌عنوان کشوری که طی چند سال اخیر مورد هجمه‌های گسترده و حرکت‌های تروریستی قرارگرفته خود را از دام گرفتاری در این بلایا نجات دهد و سرزمینش را که مأمنی برای پناه گرفتن تفاله‌های باقیمانده از این گروهک شده وارهاند.
منافقین؛ این عروس هزار داماد اکنون هرروز از دامان کشوری به دامان کشوری دیگر می‌خزد و هم‌پیاله تروریست‌های ازکارافتاده و سرویس‌های جاسوسی شده و حتی در بین خود تروریست‌ها هم وقعی از اعتبار ندارد. عاقبت دردناکی که روزی هزار بار از مرگ برای آنان ننگین‌تر است.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان