۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شرط آمریکا برای آزادسازی ۲۰۰ میلیارد دلار ایران
کد خبر: ۲۰۸۷۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۵ ساعت: ۱۶:۴۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده قرارگاه عمار:

شرط آمریکا برای آزادسازی ۲۰۰ میلیارد دلار ایران

آمریکا شرط گذاشته که اگر می‌خواهید ۲۰۰ میلیارد دلار شما آزاد شود باید دست از حمایت غزه، سوریه و حزب الله و تلاش برای نابودی اسرائیل بردارید و از این به بعد درود بر اسرائیل و یزید و معاویه زمان را تایید کنیم.

شرط آمریکا برای آزادسازی ۲۰۰ میلیارد دلار ایران
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،حجت‌الاسلام مهدی طائب شامگاه دوشنبه در دومین آئین یادواره فرماندهان پایگاه بسیج اشرفی و 315 شهید محله خوزان اظهار کرد: امام راحل بارها اعلام کردند تنها راه حل مشکلات جهان اسلام نابودی رژیم صهیونیستی است، تا زمانی که این رژیم وجود دارد مشکلات جهان اسلام تداوم دارد.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم نتیجه حاصل شود رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود، گفت: نابودی اسرائیل تنها یک شعار از طرف امام راحل نیست بلکه راهکار راهبردی جهان اسلام است.

*رژیم صهیونیستی از سه جهت مورد تهدید نیروهای حامی جمهوری اسلامی است

طائب بیان داشت: امروز بعد از گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی، رژیم غاصب صهیونیستی در محاصره کامل نیروی حزب‌الله و مسلمانان قرار گرفته و از سه جهت مورد حمله و تهدید نیروهای حامی نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی کاملا از نتایج جنگ‌های 33 روزه، 51 روزه، 8 روزه ناامید و شکست خورده است، گفت: حمله به سوریه با هدف شکست محاصره اسرائیل که توسط نیروهای حزب‌الله رقم خورده بود، شروع و حمایت شد.

وی با بیان اینکه نیروهای تکفیری اعتقاد دارند کشتن امام زمان (عج) و شیعیان واجب است، تصریح کرد: به برکت تلاش‌های مستشاری و خون شهدای مدافع حرم بیش از 5 سال است که رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا کنترل سوریه را در اختیار خود بگیرید ولی موفق نشده است.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به این موضوع که آمریکا و اسرائیل تلاش می‌کنند شرایط زمان جنگ صفین را به وجود آورند تا با فشار به ولی فقیه، ما را مجبور به عقب‌نشینی از سوریه کنند، گفت: امروز بلندی‌های جولان در آستانه فتح توسط نیروهای شیعیان است.

طائب با بیان اینکه بعضی در داخل تلاش می‌کنند تا این شبهه ترویج پیدا کند که مسائل سوریه به نظام جمهوری اسلامی ارتباطی ندارد، تشریح کرد: امروز باید شمر، یزید و معاویه زمان خود را بشناسیم، در زمان ظهور شمر، یزید و معاویه زمان علیه امام عصر قیام خواهند کرد.

* شرط آمریکا برای آزادسازی 200 میلیارد دلار ایران

وی تصریح کرد: آمریکا شرط گذاشته که اگر می‌خواهید 200 میلیارد دلار شما آزاد شود باید دست از حمایت غزه، سوریه و حزب الله و تلاش برای نابودی اسرائیل بردارید و از این به بعد درود بر اسرائیل و یزید و معاویه زمان را تایید کنیم.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه برجام1 اجرا شد به خیال اینکه آمریکا آدم شده و دست از دشمنی با ایران برداشته است، گفت: بعضی در داخل دائم برای عدم برداشته شدن تحریم‌ها بهانه می‌آورند، امروز از نظر بعضی در داخل هر کسی با اسرائیل بجنگند تروریست محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه آمریکا در برجام تلاش کرد تا ما را از میدان هسته‌ای خارج کند و موفق هم شد، تاکید کرد: بعضی در داخل به دنبال اجرای برجام 2 از طریق خروج ما از سوریه، رها نمودن و عدم حمایت حزب الله هستند.

طائب مهم‌ترین راهکار نفوذ را فاصله مردم و جامعه از هدف اصلی دانست و گفت: بعضی در داخل تلاش دارند تا این‌گونه تبلیغ کنند که با اجرای برجام 2 و آزادسازی پول و دلارهای مصادره شده مشکلات اقتصادی کشور حل می‌شود.

*با تضعیف کامل عربستان، انقلابیون یمن کمک می‌کنند تا خانه خدا آزاد شود

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در نماز عید فطر به صراحت توجه همه ما را به سمت حمایت از رهبر جنبش یمن جلب کردند، اظهار داشت: امروز جایگاه رهبر جنبش یمن با جایگاه سید حسن نصرالله یکی است.

طائب با تاکید بر اینکه دولت عربستان آرام آرام در حال نابودی است، گفت: با تضعیف کامل عربستان، شیعیان و انقلابیون یمن کمک می‌کنند تا خانه خدا آزاد شود.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه متولیان نفوذ تلاش می‌کنند تا فکر جامعه و مردم را نسبت به هدف‌گذاری امام راحل در مورد اسرائیل تغییر دهند، تاکید کرد: همه ما مسؤولیت داریم اجازه ندهیم به مسیر هدف‌گذاری امام راحل خدشه وارد شود.

انتهای پیام/1404

منبع: پایگاه598

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان