۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برگزاری کلاس‌های تابستانی در ۸۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری قزوین
کد خبر: ۲۰۸۶۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۵ ساعت: ۹:۵۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان خبر داد:

برگزاری کلاس‌های تابستانی در ۸۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری قزوین

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از برگزاری کلاس‌های تابستانی در ۸۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری قزوین برای جوانان و نوجوانان در رشته‌های متعدد خبر داد.

برگزاری کلاس‌های تابستانی در ۸۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری قزوین
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، حجت الاسلام علی رمضانی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اظهار کرد: در ایام تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان قرار داریم و این ایام فرصتی است تا برنامه‌هایی را در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای استفاده هرچه بیشتر و بهتر جوانان و نوجوانان از اوقاغت فراغت داشته باشیم.
وی ادامه داد: در همین راستا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در سراسر استان کلاس‌های تابستانی را برنامه ریزی کردند که از 20 تیر ماه شاهد برگزای کلاس های تابستانی در 80 درصد کانون فرهنگی هنری با هدف جذب به مساجد و تربیت اسلامی هستیم.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: برنامه‌های کانون‌های مساجد در حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، تفریحی، ورزشی، قرآنی و هنری در رشته‌های متعدد و متنوع برای گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی، کامیپوتر، احکام فردی و اجتماعی، کمک‌های اولیه و نجات، آموزش قرآن و شرح نهج البلاغه، نجوم، قصه نویسی و داستان نویسی، جزء خوانی قرآن کریم، روان خوانی و روخوانی، حفظ قرآن، صوت و لحن، مسابقات قرآنی، آموزش قرآن به زبان انگلیسی، آموزش مفاهیم قرآن و تصحیح قرائت نماز از جمله برنامه‌های کانون‌ها در ایام تابستان است.
رمضانی ادامه داد: کلاس‌های چرم دوزی، هوش و خلاقیت و گل سازی، فوتبال و فوتسال، کوهنوردی، تکواندو، کنگ فو، تیراندازی، ژیمناسیک، شطرنج، طناب کشی، نقاشی با آبرنگ و رنگ روغن، خیاطی، بافتنی، قالی بافی، عروسک سازی، سفره آرایی، جعبه سازی، ملیله دوزی، شمع سازی، مرواید بافی، خوشنویسی، چرم دوزی، معرق، سرود و تواشیح و تئاتر دیگر برنامه‌هایی است که کانون‌های مساجد استان در ایان تابستان در دستور کار خود دارند.
وی تأکید کرد: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن کلاس‌های تابستانی نظارت نیز بر کانون‌ها صورت می‌گیرد از همین رو بازرسان مناطق استان تعیین شده و نظارت خود را با توجه به سیاست‌های دبیرخانه و برای تقویت برنامه‌های تابستانی انجام می‌دهند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود که در سال جاری نسبت به سال گذشته جذب مخاطبان افزایش داشته باشد و خوشبختانه استقبال خوب جوانان و نوجوانان را از برنامه های کانون‌ها شاهد هستیم.
وی تصریح کرد: برای هرچه بهتر برگزار شدن کلاس‌های تابستانی از ظرفیت کانون‌های تخصصی نظیر هنرهای تجسمی، قرآن، ورزش و غیره برای خدمت رسانی به کانون‌های دیگر استفاده شده است که امیدواریم شرکت کنندگان در این کلاس ها بیشترین بهره و استفاده را از این برنامه‌ها ببرند.
رمضانی با اشاره به انعقاد قرارداد با مکان های تفریحی ورزشی قزوین برای استفاده اعضای کانون ها یادآور شد: با توجه به قراردادی که با برخی از مکان‌های تفریحی ورزشی منعقد شده است اعضای کانون‌ها می توانند با کمترین هزینه از این فضاها در ایام تابستان استفاده کنند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان