۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تامین امینت مهرگان در گرو تامین زیرساخت‌ها و همکاری مردم
کد خبر: ۲۰۸۴۱۲ نویسنده: رضا عسگری تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۴ ساعت: ۱۳:۵۴ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز اعلام کرد:

تامین امینت مهرگان در گرو تامین زیرساخت‌ها و همکاری مردم

فرماندار البرز درباره تامین امنیت بخش شهری مهرگان، ابراز کرد: تامین امینت مهرگان در گرو تامین زیرساخت‌ها و همکاری مردم است.

تامین امینت مهرگان در گرو تامین زیرساخت‌ها و همکاری مردم

رضا عسگری فرماندار شهرستان البرز، در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، در خصوص ناامنی خانه‌هایی که توسط مالکان به افراد ناشناس سپرده می‌شود، اظهار کرد: با توجه به مجموعه اتفاقات رخداده در بخش شهری مهرگان و سرقت‌ها و ناامنی‌هایی که در دادسراها گزارش شده، مصوب شد که شورای تامین امنیت محمدیه، در این بخش تشکیل شود.
وی در ادامه اضافه کرد: اولین بخشی که در کشور دارای دادسرا شد بخش محمدیه است که دادستان آن نیز مشخص شده این موضوع به ارتقاء امنیت منطقه شهری مهرگان کمک شایانی می‌کند، همچنین نیروی انتظامی برای تامین امنیت اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
عسگری درباره مصوبات شورای تامین امنیت مهرگان، ابراز کرد: همه بلوک‌ها و مدیران ساختمان‌ها باید اشرافیت کامل داشته و ورود و خروج افراد ساختمان را تحت نظر داشته باشند.
فرماندار البرز اعلام کرد: در تامین روشنایی این منطقه اقداماتی انجام شده و قرار است با مشارکت مردم و با اعمال طرح‌هایی سطح امنیت مهرگان ارتقا و مسائل اجتماعی کاهش یابد.
وی در ادامه بیان کرد: با آغاز کار دادسرا در محمدیه، شاهد کاهش برخی از جرائم در حوزه اجتماعی بودیم که پرونده‌های تشکیل شده در دادسرا، تایید کننده این موضوع است.
فرماندار شهرستان البرز خاطر نشان کرد: علاوه بر اقداماتی که برای بهبود امنیت این منطقه انجام می‌شود، پایگاه‌های فعال بسیج که در مساجد مهرگان تشکیل شده نیز اقداماتی برای امنیت و فرهنگ این منطقه انجام می‌دهند.
وی در ادامه اضافه کرد: در کنار همه زیر ساخت‌هایی که توسط نهادهای حاکمیتی انجام می‌شود، مشارکت مردم نیز باید پررنگ باشد تا امنیت در این بخش حاکم شود.
عسگری با بیان اینکه باید سامانه‌ای برای اطلاع رسانی مردم تشکیل شود، اظهار کرد: باید ابزاری فراهم شود تا مردم به وسیله یک سامانه، مشکلات خود را اطلاع رسانی کنند، البته سامانه 110 و 114و 113 در کنار حضور میدانی نیروهای اطلاعاتی نیز وجود دارد، همچنین باید کمیت و کیفیت کلانتری‌ها در مهرگان تقویت شود.
وی تاکید کرد: باید وضعیت اجتماعی این منطقه بهبود یابد و زیرساخت‌های مورد نظر تامین شود که بخشی از این زیر ساخت‌ها فیزیکی و بخشی نیز توسط همکاری شهروندان تامین می‌شود.

انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان