۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین غواصان آتش نشاني خودرو پرايد را از کانال آب خارج کردند
کد خبر: ۲۰۸۱۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۳ ساعت: ۱۶:۷ ↗ لینک کوتاه

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين:

غواصان آتش نشاني خودرو پرايد را از کانال آب خارج کردند

ابوالفضل ذوالقدر از سقوط يک دستگاه خودروي سواري پرايد در کانال آب روستاي نجف آباد خبر داد .

 غواصان آتش نشاني  خودرو پرايد را از کانال آب خارج کردند
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، ابوالفضل ذوالقدر،مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر سقوط خودروی پراید در کانال آب ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی قزوین بلافاصله در ساعت 9 و 25 دقیقه آتش‌نشانان ایستگاه شماره 2 و 4 این سازمان را به محل حادثه واقع در روستای نجف‌آباد قزوین اعزام کرد.

وی افزود: در جریان این حادثه خودروی سواری پراید با دو سرنشین در کانال آبرسانی سقوط کرده و خوشبختانه سرنشینان آن قبل از غرق شدن خودرو موفق به خروج از آن می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اعلام کرد: به محض رسیدن اکیپ تخصصی امداد و نجات و غواصی آتش‌نشانی قزوین به محل، بلافاصله غواصان این سازمان با وجود جریان شدید آب به داخل کانال آبرسانی رفته و با استفاده از تجهیزات کامل غواصی در عمق آب نسبت به مهار و ثابت‌سازی خودرو اقدام نموده و از سوی یک دستگاه جرثقیل حاضر در محل نسبت به خارج‌ سازی خودروی فوق از آب اقدام کردند.

ذوالقدر تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از تحویل خودرو به عوامل انتظامی و تهیه گزارش حادثه به مأموریت خود پایان دادند.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به عدم وجود گارد محافظ در اطراف کانال مادر رانندگان دقت کافی در مسیرهای فوق را داشته باشند.

  •  
     
  •  
     
  •  
     
  •  
     
  •  
     
  •  
     
انتهای پیام/1404


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان