۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین از فرهنگیان بازنشسته استفاده نکنید تا زمینه جذب نیروی جوان فراهم شود
کد خبر: ۲۰۸۰۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲ ساعت: ۱۴:۵۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

از فرهنگیان بازنشسته استفاده نکنید تا زمینه جذب نیروی جوان فراهم شود

حمیده زرآبادی از مسئولین خواست تا به‌جای استفاده مجدد از فرهنگیان بازنشسته، ضمن افزایش حقوق این قشر از فرهنگیان، با جذب نیروی انسانی جوان زمینه اشتغال آنها را نیز فراهم آورند.

از فرهنگیان بازنشسته استفاده نکنید تا زمینه جذب نیروی جوان فراهم شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک با تشکر از زحمات فرهنگیان، توجه به جامعه زحمتکش فرهنگیان را از وظایف مسئولین دانست.
وی در ادامه افزود: جذب نیروی انسانی با تجربه و دارای سابقه کار در آموزش و پرورش در اولویت می‌باشد و نباید بجای این کار مجددا از نیروی انسانی جدید استفاده نمود چرا که این نیروها، تجربه لازم را در مدت فعالیت خود کسب کرده‌اند بنابراین ایجاد امنیت شغلی برای آنها تاثیر زیادی در بالا بردن بازدهی کار دارد.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عدم استفاده مجدد از فرهنگیان بازنشسته، از مسئولین خواست تا به‌جای اینکار ضمن افزایش حقوق این قشر از فرهنگیان، با جذب نیروی انسانی جوان زمینه اشتغال آنها را نیز فراهم آورند.
وی در پایان بهسازی مدارس موجود و مکان‌یابی مناسب در احداث مدارس جدید را خواستار شد.
شمس اله غلامی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ضمن ارائه آماری از تعداد نیروهای شاغل و بازنشسته این ناحیه و همچنین تعداد دانش‌آموزان و مدارس موجود، کسب رتبه‌های برتر از جمله جشنواره‌های خوارزمی، جابرابن حیان، المپیادهای علمی، ارتقا معدل کتبی نهایی، کنکور سراسری، مسابقات حوزه پرورشی و تربیت بدنی و جذب حداکثری اعتبارات را از جمله توفیقات کسب شده در این ناحیه ذکر کرد.
وی در پایان با تشکر از زحمات مدیرکل آموزش و پرورش استان خواستار توجه و حمایت بیش از پیش مسئولین به آموزش و پرورش شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

/ ۰۲ مرد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

بسمه تعالی با سلام احتراما به استحضار می رساند ما معلمان وشاغلین مدارس غیر دولتی از جمله زحمتکش ترین نیرو های اموزش و پرورش محسوب می شویم که متاسفانه با حقوق بسیار اندک و حتی 4 ماه از سال بدون حقوق , مشغول به کار می باشیم. همچنین از داشتن کارت پرسنلی وحق بیمه بی بهره ایم.با توجه به اینکه در تمام کلاس های ضمن خدمت نیز, با هزینه خود حضور داریم,لطفا جهت استخدام ورفع مشکلات این نیروهای با تجربه, تلاش شود. صمیمانه از پیگیری شما سپاسگزاریم.🌹 جمعی از نیروهای آزاد مدارس غیر دولتی کشور
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان