۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حضور فعال غرفه‌های میراث فرهنگی قزوین در جشنواره " سفره ایرانی"+تصاویر
کد خبر: ۲۰۷۶۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۳۱ ساعت: ۱۳:۳ ↗ لینک کوتاه

در پی برگزاری اولین جشنواره ملی –منطقه ای فرهنگ گردشگری؛

حضور فعال غرفه‌های میراث فرهنگی قزوین در جشنواره " سفره ایرانی"+تصاویر

بخش خصوصی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در جشنواره ملی –منطقه ای سفره ایرانی – فرهنگ گردشگری حضور فعالی داشتند.

حضور فعال غرفه‌های میراث فرهنگی قزوین در جشنواره " سفره ایرانی"+تصاویر
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، اولین دوره جشنواره ملی منطقه‌ای " سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری با حضور استان‌های منطقه یک شامل قزوین، گیلان، مازندران و گلستان در محل بام سبز رامسر آغاز شد.

این جشنواره با هدف فراهم آوردن بستری مناسب جهت بهره‌مندی از پتانسیل خوراک و غذاهای بومی مناطق مختلف کشور و ارتقاء سطح خدمات در حوزه گردشگری برگزار شده است و استان قزوین با همکاری بخش خصوصی و تاسیسات گردشگری فعال در کنار سایر استان‌ها به معرفی و نمایش ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی و سوغات و صنایع دستی این استان می‌پردازد.

در جشنواره ملی – منطقه‌ای سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری استان قزوین با 20 غرفه در فضای بیرونی جشنواره به معرفی سوغات و صنایع دستی، غذاهای محلی، نان سنتی، دمنوش، میوه‌های خشک و سایر محصولات استان قزوین پرداخته و همچنین در فضای داخلی نمایشگاه 3 غرفه جداگانه جهت معرفی و تبلیغ به هتل خانه سنتی بهروزی، مجتمع تفریحی – توریستی ایرانیان و مجتمع تالار شهر قزوین اختصاص یافته است. 

شایان ذکر است؛ اولین دوره جشنواره ملی، منطقه ای سفره ایرانی – فرهنگ گردشگری از تاریخی سی تیر ماه در محل بام سبز رامسر آغاز و تا تاریخ یکم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان