۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اگر هواپیمای ناتو وارد فضای ایران شود سرنگونی آن حتمی است
کد خبر: ۲۰۶۱۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۴ ساعت: ۱۸:۳۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص):

اگر هواپیمای ناتو وارد فضای ایران شود سرنگونی آن حتمی است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: هواپیماهای ناتو به‌هیچ‌وجه حق عبور از فضای ایران را ندارند.

اگر هواپیمای ناتو وارد فضای ایران شود سرنگونی آن حتمی است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) پیش از ظهر امروز در یادواره سرداران و 350 شهید این شهرستان اظهار کرد: اگر هواپیمای ناتو وارد فضای ایران شوند سرنگون خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه چندی قبل هواپیمایی نظامی که تحت عنوان نیرورسان ناتو قصد عبور از فضای ایران اسلامی را داشت گفت: با اطلاعات هوا و فضا کشورمان، هواپیمای حامل نیروهای ناتو را در ایران به زمین نشانده شد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: با توجه به اینکه این ههواپیما توسط هواپیمای جنگی از ناو هواپیمابر ناتو در خلیج‌فارس حمایت می‌ شدند هشدار جدی گرفتند که اگر هواپیمای ناتو وارد فضای ایران شود سرنگونی آنان حتمی خواهد بود.

وی با اشاره به دستگیری ملوانان آمریکایی در خلیج‌فارس تصریح کرد: بی‌گمان این موضوع دردناک‌ترین حادثه برای آمریکایی‌ها بوده است.

امیر اسماعیلی جنایات مختلف آمریکا علیه کشورمان را برشمرد و گفت: کودتای 25 مرداد، هدف قرار دادن هواپیمایی مسافربری، حمایت از فتنه گران از جمله جنایات آمریکا علیه ایران بوده است و این دشمنی‌ها همچنان علیه کشورمان ادامه دارد.

انتهای پیام/1404
منبع:فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان