۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دشمنان اسلام با ترویج مظاهر بی‌عفتی و بی‌بندوباری سعی در محو ارزش‌های دینی دارند
کد خبر: ۲۰۵۳۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲۱ ساعت: ۲۲:۵۵ ↗ لینک کوتاه

در بیانیه تجمع مردمی "مدافعان حریم خانواده" قزوین مطرح شد

دشمنان اسلام با ترویج مظاهر بی‌عفتی و بی‌بندوباری سعی در محو ارزش‌های دینی دارند

در بیانیه تجمع مردمی "مدافعان حریم خانواده" آمده است: دشمنان اسلام با برنامه‌ریزی دقیق خود در راستای بی‌اهمیت جلوه دادن، کم رنگ کردن و محو ارزش‌های دینی با موضوعاتی چون ترویج مظاهر بی‌عفتی و بی بندوباری و بدحجابی تلاش می‌کنند.

دشمنان اسلام با ترویج مظاهر بی‌عفتی و بی‌بندوباری سعی در محو ارزش‌های دینی دارند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، تجمع مردمی "مدافعان حریم خانواده" امشب(دوشنبه) با حضور مسئولین و جمع کثیری از بانوان قزوینی در بوستان الغدیر قزوین برگزار شد.
در این مراسم بیانیه‌ای بدین شرح صادر شد.
 21 تیر ماه روز ملی حجاب و عفاف بستر مناسبی برای ایجاد وحدت و همبستگی در میان نهادهای مختلف اجتماعی است تا ضمن بررسی چگونگی فعالیت‌های انجام شده، برنامه‌ریزی مناسبی برای ادامه مسیر خود در راستای تببین و ترویج مسئله عفاف و حجاب داشته باشند.
بدون شک حجاب از ارزنده‌ترین نمودهای فرهنگی اجتماعی در تمدن ایرانی اسلامی است که پیشینه آن به قبل از ورود اسلام می‌رسد اما در فرهنگ اسلامی به اوج تعالی و منتهای ارزش و اعتبار خود می‌رسد و اشاعه و تعمیق آن نیازمند آموزش‌های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه، دانشگاه و اجتماع است.
امروز زن مسلمان ایرانی می‌داند که حجاب نه تنها او را در خانه زندانی و محصور نمی‌کند بلکه باعث حضور او در صحنه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در سطح جامعه می‌شود.
این بیانیه در ادامه می افزاید: زن می‌داند که عفاف و حجاب ودیعه مقدسی است که انقلاب اسلامی آن را به زن بازگرداند تا دوشا دوش مردان برای تحقق جامعه فاطمه‌ای تلاش نمایند.
این در حالی است که دشمنان اسلام با برنامه‌ریزی دقیق خود سعی در بی‌اهمیت جلوه دادن، کم رنگ کردن و محو ارزش‌های دینی با موضوعاتی چون ترویج مظاهر بی‌عفتی و بی بندوباری و بدحجابی تلاش می‌کنند و به هنجار شکنی در جامعه اسلامی می‌پردازند.
بدون شک امروز یکی از مهمترین محورهای تهاجم فرهنگی در مواجهه با نظام جمهوری اسلامی ایران، تلاش برای تغییر سبک زندگی زنان ایرانی در موضوع عفاف و حجاب و تبدیل آن به نکات مطرح در شبکه‌های ماهواره‌ای و سریال‌های سخیف غربی است که غایت آن باعث از هم گسیختگی نهاد خانواده اصیل ایرانی و سست شدن پایه‌های اعتقادی خانواده مسلمان است.
این بیانیه تاکید می‌کند: ناگفته پیداست همانطور که سیاست گذاری و اجرای آن در موضوع عفاف و حجاب تاثیر مستقیمی برسلامت فضای خانواده و آحاد ملت ایران دارد، هجمه‌های شکل گرفته در این راستا نیز ساختار اجتماعی کشور را که بر پایه‌های مهمی همچون تقید به معیارهای اسلامی استوار می‌شود را نشانه گرفته است.
این امر در شبکه‌های اجتماعی بیش از هرجای دیگری نمود دارد و این در حالی است که گویی مسئولان مربوطه این هجمه سنگین به مفاهیم ارزشمند را به بهانه پیشرفت و توسعه نادیده گرفته‌اند از این رو ما زنان و مردان مسلمان در روز ملی عفاف و حجاب، دغدغه رهبر فرزانه انقلاب را دغدغه همه مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی دانسته و تحقق بی‌چون و چرای عفاف و حجاب را در جامعه مطالبه می‌کنیم و از همه سازمان‌ها و نهادهایی که به نوعی متولی امور فرهنگی به ویژه مسائل و امورات مرتبط با عفاف و حجاب می‌باشند، می‌خواهیم که بدون اتلاف وقت به ساماندهی حجاب در سطح جامعه اهتمام ورزیده و در این امر کوشا باشند.
در ادامه این بیانیه آمده است: در این راستا ورود همه جانبه دستگاه قضایی در برخورد قانونی با مفسدان و مروجان سازمان یافته منکرات و بی‌حجابی تلاش جدی دولت در اجرای طرح ملی عفاف و حجاب و حمایت همه بخش‌های نظام در انجام وظایف قانونی خود در مسیر برخورد قانونی با مسائل ضد فرهنگی، خواسته جدی امت حزب الله و خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگرانی است که همه هستی خود و عزیزانشان را به امید تحقق احکام الهی در جامعه فدای نظام و انقلاب اسلامی نموده‌اند.
نظارت دقیق بر حسن اجرای قانون عفاف و حجاب هم می‌تواند یکی از مهمترین مسائل مجلس شورای اسلامی در این دوره جدید باشد از این رو لازم است نمایندگان محترم که اخیرا توفیق خدمت به مردم را پیدا کرده‎اند ضمن دغدغه مندی نسبت به این موضوع مهم، با ارائه طرح تحقیق و تفحص میزان عملکرد دستگاه‌های مختلف در زمینه اجرای قانون عفاف و حجاب را بررسی کرده و با متخلفان و اهمال کاران برخورد قانونی صورت پذیرد.
هرچند برخی این اهمال را حاصل عافیت طلبی و جذب افکار عمومی و اقشار خاکستری می‌پندارند اما آنچه مسلم است در بازه زمانی طولانی، دشمن در یک شبیخون فرهنگی، عفت عمومی را در جامعه اسلامی نشانه رفته است و با نفوذ در ذهن برخی مسئولان نیز بر سرعت نقشه‌های خود افزوده است.
این بیانیه در ادامه می‌افزاید: هجمه سنگین دشمن در این عرصه نه یک توهم که واقعیتی است که با رصدی ساده از رسانه‌های مستقیما وابسته به دستگاه‌های موظف در جنگ نرم آنها و امپراطوری رسانه‌ای شبکه صهیونیستی، این حقیقت قابل لمس خواهد بود.
در قبال این هجمه سنگین باید طبیعتا مدافعانی که عفاف و حجاب را حرم اعتقادی خود می‌دارند شبانه روز ایستادگی کرده و ضمن برنامه‌ریزی بر این مسئله، نقشه‌های دشمن را نقشه بر آب نمایند زیرا این نسل زینبی، تربیت کننده شهدای مدافع حرمی است که برای همین ارزش‌ها، کیلومترها دورتر از مرز جغرافیایی ایران عزیز با باور عمیق قلبی، جان خویش را نثار می‌کنند.
این بیانیه در پایان تاکید می‌کند: بدون شک در این مجاهده نقش همسران و مادران این شهدای عزیز نقش بسیار مهم و بی بدیلی است که باید سال‌های سال بدان پرداخته شده و همچون گنجینه‌ای پربها از آن در مسیر شکوفایی انقلاب استفاده شود.
در پایان جامعه بسیج زنان ناحیه قزوین به نمایندگی از بانوان این خطه مینودری ضمن تجدید پیمان با امام راحل، شهدا به ویژه 7 هزار شهیده زن و علی الخصوص شهید شاخص امسال بسیج مستضعفین، شهیده رقیه رضایی که از مفاخر و مبارزین انقلابی استان قزوین است امیدوار است با حاکم شدن روح مفاهیم ارزشی، خانواده‌های ایرانی بیش ار هر روز دیگری در آرامش و معنویت، زندگی سعادتمند داشته باشند.
 
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان