۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بیداری شیرهای خفته برایتان سنگین تمام خواهد شد
کد خبر: ۲۰۲۹۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۲ ساعت: ۱۲:۱۹ ↗ لینک کوتاه

بیانیه بسیجیان حقوقدان شهرستان البرز؛

بیداری شیرهای خفته برایتان سنگین تمام خواهد شد

در پی اهانت یکی از دانشجویان دانشگاه امام خمینی(ره) به مقام معظم رهبری و حمایت از فتنه، کانون بسیج حقوقدانان شهرستان البرز بیانیه‌ای را صادر کرد.

بیداری شیرهای خفته برایتان سنگین تمام خواهد شد

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ در پی اهانت یکی از دانشجویان دانشگاه امام خمینی(ره) به مقام معظم رهبری و حمایت از فتنه، کانون بسیج حقوقدانان شهرستان البرز بیانیه‌ای را صادر کرد.

 بیانیه کانون بسیج حقوقدانان شهرستان البرز به شرح زیر است:

الفتنه اکبر من القتل (فتنه جرمش از قتل بزرگتر است) آیه ۲۱۷ سوره بقره

از نشانه های شیعه مظلومیت است.

به راستی از زمانی که امام خامنه ای به عنوان نایب بر حق امام زمان( عج) تعیین گردیدند تیرهای مسموم بلا شروع به باریدن گرفت و اوج این تیرباران در فتنه های شوم ۷۸ و ۸۸ نمایان گشت و اگر نبودند سلمانها و ابوذرها و مقدادها خدا میدانست که چه میشد!

اما به لطف پروردگار، با تمام آثار شومی که این فتنه ها به بارآورد، لطفش این بود که مردها از نامردها شناخته شدند و چهره واقعی منافقان و معاندان و بی بصیرتان این سرزمین نمایان شد و دشمان این نظام یقین پیدا کردند ، ملت ایران اهل کوفه نیستند و در این سرزمین آریایی هیچ وقت علی تنها نخواهد ماند.

و مطمن شدند که دیگر بنی ساعده تکرار نخواهد شد و در اینجا خبری از صلح امام حسین (ع) نیست و علی آنقدر مالک اشتر دارد که ابوموسی ها نمی توانند عرض اندام کنند و مطمن شدند که اینجا ایران است نه عراق و مصر و افغانستان و نه یمن و سوریه که با یک گزندشان متزلزل شود.

جای بسی تامل دارد که چرا هنوز هم برخی از نوچه ها و جیره خواران این معاندان در خوابند و خیال بافی میکنند و عده ای مسولین از جسارت این معاندان غافلند.

اصل مطلب : مطلع شدیم که یکی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در دفاع از فتنه ۸۸ و سران آن جسارت نموده و به مقام معظم رهبری اهانت روا داشته و با این اهانت بی شرمانه ، مردم ولایتی استان قزوین که داعیه دفاع از انقلاب و ولایت را داشته ودارند شرمنده نموده است.

آقای دانشجویی که در دانشگاه امام خمینی (ره) مشغول به تحصیل هستی آیا تا کنون به این موضوع فکر کرده ای که نام دانشگاه محل تحصیل جنابعالی مزین به نام امام خمینی ره است ؟ (همان امامی که فرمودند :آقای خامنه ای لایق رهبری امت اسلامی بعد از ایشان هستند) .

آیا تاکنون اندیشیده ای که هزینه های تحصیل جنابعالی از کجا تامین میشود ؟ (آری از خزانه جمهوری اسلامی ایران ) حال با کمال بی شرمی بر سر سفر انقلاب مینشینید و نک میخورید و نمک دان میشکنید !

اف بر شما که در مقاله خود روی سران فتنه را سفید کرده و اهانت به مقام عظمای ولایت نموده ای ،کاش قبل از دست به قلم شدن ذره ای تامل میکردی و فکر آبروی این استان را می نمودی ! استانی که داعیه ولایت مدار بودن را جزو افتخارت خود میداند.

آقای دانشجو آیا میدانی با این حماقت و عناد مرتکب چه جرمی شده ای ؟

ای وامانده در فتنه : گفته ای که فتنه ۸۸ ، فتنه نبوده بلکه اتفاق بوده اما اتفاق تلخ که دوستانتان را از دست داده اید!!!

سوال: آیا شما معنی فتنه را می‌دانید ؟

مطمنا نمیدانید .ای کاش یک سری به فرهنگ لغت میزدید. فتنه یعنی: اینکه نزاعی صورت گیرد و انسان از تشخیص خوب و بد وابماند. که منجمله واماندگان آن، سران فتنه و حامیان شان همچون شما هستید.

اما اینکه گفته اید واقعه ای تلخ بود ، آری واقعه ای تلخ بود اما نه برای فتنه گران و نه برای جیره خواران بلکه برای خانواده های شهدای ۸۸ و برای دلسوزان نظام در راس آنها مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

ای واماندگان بی بصیرت بدانید که ولایت فقیه خط قرمز ماست و ما حقوق دانان بسیجی با افرادی که بخواهند به این خط قرمز نزدیک شوند بدون ملاحظه برخورد قاطعانه خواهیم داشت و بدانید که اینجا مدینه و کوفه نیست که علی تنها باشد اینجا کربلا ست و هر روزمان عاشوراست پس مراقب باشید و جاهلانه و عامدانه شمشیراز نیام نکشید که بیداری شیرهای خفته برایتان سنگین تمام خواهد شد.

ای وامانده در فتنه صریح و بی پرده میگویم شما و دست های پشت پرده که این موضوع را سازماندهی کرده اند تخلف از قانون نموده مرتکب جرمی سنگین شده اید و اگر تا کنون اقدامی از جانب فداییان امام خامنه ای صورت نگرفته، صرفا به دلیل اطاعت از فرمایش رهبرمان است که فرموده اند با متخلفین مطابق قانون برخورد کنید .

حرفی با مسولین: مسولین محترم قضایی استان، ما حقوق دانان استان قزوین از شما استدعا داریم که هم نوا با دادستان محترم استان که مجدانه پیگیر این موضوع هستند برخورد قاطع با نویسنده این مقاله و دستهای پشت پرده آن داشته و با محکومیت مباشرین و معاونین این جرم به اشد مجازات و تعیین مجازات های تکمیلی در جهت تنبیه متهمین و اصلاح جامعه ، مرحمی باشید برای قلب های آزرده شده ملت شهید پرور و ولایتی استان قزوین.

ائمه محترم جمعه استان از شما حضرات میخواهیم که این اهانت را که در استان بی سابقه بوده محکوم نموده و اقدامات و دستورات لازم در خصوص پیگیری و عزل دست اندر کارن این موضوع را از مسولین مربوطه بخواهید.

در نهایت از جمع کثیری از مردم همیشه در صحنه و معزز استان که قصد تجمع در مقابل دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)را داشته اند ، با عنایت به این که دادستان محترم و انقلابی استان جناب حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی شخصا و قاطعانه پیگیراین پرونده و شناسایی عوامل آن هستتند. استدعا داریم که احساسات خویش را کنترل و تابع قانون ومنتظر صدور و اجرای حکم محکومیت باشند تا خدای ناکرده معاندان و منافقان و فتنه گران سودجو از این موقعیت سواستفاده نکنند .

با عنایت به مراتب معروضه مطابق همین بیانیه که به امضای جمعی از وکلا و قضات و حقوقدانان رسیده است درخواست اشد مجازات برای متهمین را داریم.

سایه امام خامنه ای مستدام

سازمان بسیج حقوق دانان استان قزوین

(کانون بسیج حقوقدانان شهرستان البرز)

رونوشت: دفتر مقام معظم رهبری، دادستان محترم استان قزوین، ریاست محترم دادگستری استان قزوین، ائمه جمعه استان، استاندار محترم استان، فرماندهی سپاه پاسداران استان، ریاست محترم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره).

انتهای پیام/

منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

A.s / ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

لبیک یا خامنه ای

مهدی سعادت پور / ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

سلام و عرض ادب و احترام دارم خدمت کسانی که بانی خیر شده و این بیانیه را آماده کرده و در روز قدس در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) قرائت نمودند این بنده حقیر نیز به نوبت خود این کار زشت و مستکبرانه را محکوم می نمایم و بعنوان دانشجو پشتیبان ولایت فقیه خود بوده و خواهم بود باشد که خدای متعال این چنین افراد ناآگاه را راهنمایی کند و اگر به راه راست نرفتند نیست و نابود گردند من الله التوفیق الحقیر مهدی سعادت پور
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان