۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین صدای مرگ بر اسرائیل و آمریکا طنین‌انداز شد
کد خبر: ۲۰۲۷۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۱ ساعت: ۱۷:۳۲ ↗ لینک کوتاه

در همه شهرهای استان قزوین؛

صدای مرگ بر اسرائیل و آمریکا طنین‌انداز شد

همزمان با سراسر کشور مردم روزه دار استان قزوین در شهرستان‌های آبیک، البرز، تاکستان و بویین زهرا و شهرهای محمود آباد، الموت، اقبالیه، محمدیه شعار مرگ بر آسراییل و مرگ بر آمریکا سردادند.

صدای مرگ بر اسرائیل و آمریکا طنین‌انداز شد

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ آغاز مسیر راهپیمایی مردم درروز قدس در شهر آبیک از حوزه مقاومت بسیج ثارالله(ع) به سمت بلوار امام بود و مردم سپس برای اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه به سمت میدان موذن رفته و خود را به مسجد ولی عصر(عج) رساندند.
مردم ولایت مدار آبیک  از ساعت‌ها قبل از آغاز راهپیمایی در محل تجمع حاضر شده بودند و در طول مسیر با مشت‌های گره کرده فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکاسر دادند.
مردم روزه‌دار آبیک اعم از پیر و جوان، کوچک و بزرگ، زن و مرد در پاسخ به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و در دفاع از قدس شریف و مردم مظلوم به خون غلتیده غزه در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند و با شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست، مرگ بر آل سعود ، مرگ بر آل خلیفه، خشم و انزجار خود را به مستکبرین و زورگویان نشان دادند.
راهپیمایان  با در دست داشتن تصاویر ودست نوشته‌هایی از فرمایشات امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره فلسطین و قدس و اهمیت آزادسازی آن برای جهان اسلام و نیز با در دست داشتن آدمک‌های اسرائیل و آمریکای جنایتکار بر تحقق این امر مهم یعنی آزادسازی قبله اول مسلمین جهان تأکید کردند.



امامان جمعه الموت، محمودآباد نمونه و اقبالیه از رژیم منحوس اسرائیل اعلام انزجار کردند
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر مینو، ائمه جمعه شهرهای اقبالیه، محمودآباد نمونه و الموت امروز در حاشیه برگزاری راه پیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس ضمن اعلام انزجار از سیاست های خصمانه آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین حمایت کردند.

در الموت حجت الاسلام سیدضیاء حسینی ضمن تشریح بیانات رهبری و امام خمینی(ره) پیرامون موضوع حمایت از مظلومین عالم بخصوص فلسطین بیاناتی ایراد کرد.

حجت الاسلام سیدمرتضی فاطمیان امام جمعه اقبالیه هم به موضوع کشورهای مسلمان منطقه اشاره کرد و خواستار رسیدگی به وضع مسلمانان بحرین، عربستان، عراق و سوریه شد.

در مصلی محمودآباد نمونه نیز، حجت الاسلام فرهاد سماواتی به موضوع روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: در راه بازگرداندن قدس شریف به دامن مسلمانان از هیچ تلاشی  دریغ نمی کنیمو تا آخر در راه آرمانهای امام و شهدا هستیم.

مردم روزه دار شهرهای ، الموت، اقبالیه، محمودآباد نمونه، نظام آباد، طارم سفلی و کوهین و دیگر شهرهای تابعه شهرستان قزوین در راه پیمایی عظیم روزجهانی قدس شرکت کردند.







به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی ندای البرز، بار دیگر مردم ولایتمدار شهرستان البرز در کنار یکدیگر جمع شدند و یک صدا با یکدیگر و با مشت‌هایی گره‌کرده خشم خویش را از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین ابراز کردند.
پیش از آغاز رسمی برنامه راهپیمایی در خیابان‌های منتهی به محل راهپیمایی برخی افراد با حمل پرچم‌های ایران و فلسطین و پیشانی‌بندهای “لبیک یا خامنه‌ای” در صحنه حاضر شده‌ بودندتا به آن کسانی که در اقدامی به دور از بصیرت و کورکورانه شعار “نه غزه،نه لبنان” سر می‌دادند ثابت کنند همچنان بر آرمان‌های انقلاب اسلامی که شالوده‌ی آن بر اساس دفاع از مظلومین برپا شده است، استوارند.
اقشار مختلف مردم، اعم از پیر و جوان، زن و مرد با هر سلیقه‌ و نگرش سیاسی در صحنه حضور یافتند و هم‌گام با یکدیگر به طرف مصلی نماز جمعه گام بر داشته و فریاد مرگ بر اسرائیل سردادند.
در راهپیمایی امروز البرزی‌ها، اعمال رژیم آل خلیفه نیز از چشم استکبارستیزان پنهان نماند و مردم با فریاد “آل خلیه شرمت باد” خواستار رفع حصر رهبر شیعیان بحرین، شیخ قاسم شدند.
امروز راهپیمایان در حالی در محل مصلی نماز جمعه الوند و محمدیه گرد هم جمع شدند که مشارکت بانوان، کودکان و نوجوانان در راهپیمایی پررنگ‌تر از گذشته است و آنان نیز در خلق این حماسه سهیم شدند.
حضور گسترده اقشار مختلف مردم شهرستان البرز در راهپیمایی روز قدس باردیگر مشت محکمی بود بر دهان استکبار جهانی، آمریکا و اسرائیل جنایتکار و برگ‌زرین دیگری بود بر دفتر افتخارات پر از شور و شعور مردم شهرستان البرز در حمایت از مردم مظلوم عالم .



انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان