۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین روز قدس نشان‌دهنده پایبندبودن رویش‌های انقلاب به آرمان‌های نظام است
کد خبر: ۲۰۲۶۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۱ ساعت: ۱۲:۲۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قزوین در جمع راهپیمایان:

روز قدس نشان‌دهنده پایبندبودن رویش‌های انقلاب به آرمان‌های نظام است

مهدی رمضانی اذعان کرد: حضور مردم در راهپیمایی امروز تاکید بر این مطلب دارد که حتی با وجود ریزش‌هایی در انقلاب، اما رویش‌های آن به آرمان‌های انقلاب پایبند هستند.

روز قدس نشان‌دهنده پایبندبودن رویش‌های انقلاب به آرمان‌های نظام است
مهدی رمضانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین در حاشیه راهپیمایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، اظهار کرد: روز قدس از چند جنبه دارای اهمیت است.
وی در ادامه افزود: از جنبه بین المللی نظام جمهوری اسلامی به دنبال صدور انقلاب بوده و فریاد همراهی با مستضعفان جهان قابل اتکاست که جزو آرمان‌های انقلاب است و در روز قدس تبلور دارد.
وی ادامه داد: در بحث داخلی هم راهپیمایی روز قدس نماد استکبارستیزی و استمرار گفتمان نام انقلابی است که در روز قدس ظهور و بروز پیدا می‌کند.
رمضانی عنوان کرد: البته مناسبت‌های ملی دیگری چون 22 بهمن و 9 دی در تاریخ انقلاب وجود دارد؛ اما روز قدس یکی از جلوه‌هایی است که نشاندهنده زنده بودن گفتمان انقلاب و جاری بودن آن است.
وی تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی امروز تاکید بر این مطلب دارد که حتی با وجود ریزش‌هایی در انقلاب، اما رویش‌های آن به آرمان‌های انقلاب پایبند هستند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در پایان گفت: روز قدس نماد استکبارستزی ایران اسلامی است و اثرات برجسته آن در حوزه بین الملل و داخلی عظیم‌تر از چیزی است که در تصور ماست.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان