۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین نگاه نظارتی و مدیریتی جدیدی در پروژه مهر امسال دنبال می‌شود
کد خبر: ۲۰۲۴۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۰ ساعت: ۱۳:۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

نگاه نظارتی و مدیریتی جدیدی در پروژه مهر امسال دنبال می‌شود

سالار قاسمی گفت: در پروژه مهر فقط به دنبال بازگشایی مدارس نیستیم چراکه پروژه مهر به معنای آغاز سال تحصیلی با برنامه و نگاه مدیریتی و نظارتی جدید است.

نگاه نظارتی و مدیریتی جدیدی در پروژه مهر امسال دنبال می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، جلسه هم اندیشی با موضوع پروژه مهر95 پیش از ظهر امروز (پنج شنبه) با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، معاونین و جمعی از مدیران مدارس در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش قزوین برگزار شد.
سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: آموزش و پرورش در کشور با مشکلاتی مواجهه است که یکی از مشکلات در بحث مدیریت می‌باشد و اعتقاد دارم باید نگاهمان را به آموزش و پرورش تغییر دهیم.
وی افزود: کنکور استان قزوین از رتبه 15 به 11 ارتقاء یافته، همچنین در نماز رتبه اول و در قرآن رتبه 5 را در کشور کسب کرده‌ایم که امیدواریم امسال در کشور به معدل تک رقمی دست یابیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: سال گذشته در پروژه مهر با وجود همه مشکلات و مسائل مالی، به عنوان استان برتر انتخاب شدیم در سال جاری نیز با برنامه‌ریزی همراه با روابط انسانی مطلوب، قطعاً به نتیجه بهتری خواهیم رسید.
قاسمی تصریح کرد: در پروژه مهر فقط به دنبال بازگشایی مدارس نیستیم زیرا پروژه مهر به معنای آغاز سال تحصیلی با برنامه و نگاه مدیریتی و نظارتی جدید است، یعنی مدیر مدرسه برای یک سال برنامه ریزی کرده و در ادامه برنامه‌ها را اجرا و نظارت نماید.
وی تأکید کرد: پیشنهادات و نظرات خود را بیان کنید تا به کیفیت کار افزوده شود و بتوانیم امسال نیز پروژه مهر را خوبی پیش ببریم و آماده شروع سال تحصیلی جدید با نشاط و معنویت باشیم.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان