۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین "روز قدس" به آمریکا ثابت می‌شود ایران دفاع از مظلوم را کنار نگذاشته است
کد خبر: ۲۰۲۳۹۴ نویسنده: حمیدرضا سبحانی نژاد تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۰ ساعت: ۱۲:۳۳ ↗ لینک کوتاه

فیلم‌نامه نویس قزوینی:

"روز قدس" به آمریکا ثابت می‌شود ایران دفاع از مظلوم را کنار نگذاشته است

حمیدرضا سبحانی نژاد بیان کرد: چشم دنیا در دوران پسابرجام، به من و شماست که آیا فریضه دفاع از مظلومان را کنار گذاشته‌ایم یا نه؟! ذات مسلمانی در دفاع از حق است به ویژه وقتی پرچمدار این تحرک انقلابی رهبر فرزانه ماست.

"روز قدس" به آمریکا ثابت می‌شود ایران دفاع از مظلوم را کنار نگذاشته است
حمیدرضا سبحانی نژاد، فیلم‌نامه نویس قزوینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، با بیانم اینکه فلسطین امروز تنها یک سرزمین نیست، اظهار کرد: فلسطین مرزی میان ظلم و عدالت و خاکی برای آزمون انسانیت است.
وی در ادامه افزود: اسرائیل جغرافیای شیطان، تجسم کفر و نفاق و نماد ظلم و توحش است و دنیا هنوز به عدالت ذوالفقار نیازمند است و هم اکنون راهپیمایی روز قدس تکامل نماز و روزه و جهاد امروزین ماست.
این فعال فرهنگی اذعان کرد: امروز در جغرافیای جهانی قدرت جمهوری اسلامی ایران پرچمدار حمایت از مظلومین عالم است، فلسطین اشغالی نماد مظلومیت بشریست و ظلمی تاریخی با ابعاد مختلف بر مردمان این سرزمین اتفاق افتاده است.
وی ادامه داد: امروز اسرائیلی‌ها هم زمین و خانمان مردم مظلوم فلسطین را گرفتند و هم در نسل کشی جلی و خفی از جمعیت آنها کاستند، هم هویتشان را به تاراج بردند و هم با تفرقه و تشتت آرا در پی ربودن حمیت انسانی و ایمانشان هستند.

شعار "مرگ بر آمریکا" در روز قدس نشانه تداوم هویت انقلابی ماست

سبحانی نژاد تصریح کرد: "روز قدس" یک تجمع عظیم انقلابی مردمی است که دل‌های حقیقت طلبان و عدالت خواهان جهان را به هم نزدیک می‌کند، راهپیمایی روز قدس تجلی اتحاد مسلمانان راستین و موجب کوچک شدن هیبت پوشالی استکبار جهانی است.
این فیلم‌نامه نویس قزوینی عنوان کرد: چشم دنیا در دوران پسابرجام، به من و شماست که آیا فریضه دفاع از مظلومان را کنار گذاشته‌ایم یا نه؟! ذات مسلمانی در دفاع از حق است به ویژه وقتی پرچمدار این تحرک انقلابی رهبر فرزانه ماست.
وی تاکید کرد: بر یکان یکان ما واجب است که با لعن و نفرین ابدی ذات کریه و اشغالگر اسراییل را بیش از هر زمان به تزلزل بیاندازیم، از منظر مسلمین اصیل اسرائیل یک کشور نیست بلکه لکه ننگی بر پیشانی سران کشورهای عرب است.
این فعال فرهنگی روز قدس را همراه با ابراز نفرت از اشغالگران با شعار همیشگی "مرگ بر آمریکا " تعامل تداوم هویت انقلابی و استکبارستیز ملت ایران برشمرد.
وی در پایان بیان کرد: روز جمعه هموطنان غیور ما برای نابودی کودک کشان ددمنش همگام با هم فریاد انزجار از متجاوزان و خونخواران را سرمی‌دهند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان