۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه شهری در قزوین
کد خبر: ۲۰۰۴۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۲ ساعت: ۱۳:۱ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت؛

افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه شهری در قزوین

به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) افتتاح سه پروژه و کلنگ‌زنی یک پروژه مدیریت شهری قزوین صبح امروز(چهارشنبه) برگزار شد.

افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه شهری در قزوین

به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) افتتاح سه پروژه و کلنگ‌زنی یک پروژه مدیریت شهری قزوین صبح امروز(چهارشنبه) برگزار شد. در این مراسم آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان، مسعود نصرتی شهردار قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، روح‌الله بابایی‌صالح نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی، فرج‌الله فصیحی‌رامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین حضور داشتند.

بوستان محلی مالکانه قزوین افتتاح شد

احد چگینی، رئیس شورای اسلامی استان قزوین در حاشیه این مراسم در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به افتتاح پروژه‌های شهرداری قزوین اظهار کرد: بوستان محلی مالکانه مینودر به نام "سلام" به مساحت 6 هزار و 500 مترمربع به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه افزود: طراحی بوستان سلام در سال 88 از سوی سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین انجام شد و در مهرماه سال 94 کلنگ‌زنی شده است.

رئیس شورای اسلامی استان قزوین ابراز کرد: بوستان مالکانه قزوین از پروژه‌هایی است که همه عملیات آن مانند فضای سبز، زیباسازی و رنگ‌آمیزی، طراحی و عمرانی از سوی سازمان‌های شهرداری قزوین اجرا شده است.

چگینی با اشاره به امکانات رفاهی بوستان محلی مالکانه عنوان کرد: این بوستان با اعتبار 10 میلیارد ریال ساخته شده که دسترسی آسان معلولان و جانبازان به سرویس بهداشتی از جمله ویژگی‌های شاخص این پروژه است.

 ساماندهی رودخانه اسماعیل‌آباد قزوین به بهره‌برداری رسید

 وی با اشاره به پروژه ساماندهی رودخانه اسماعیل آباد شهر قزوین تصریح کرد: این رودخانه وضعیت نامناسبی داشت که با احداث دیوار سنگی به اعتبار 5 میلیارد ریال ساماندهی و بازسازی شد.

رئیس شورای اسلامی استان قزوین بیان کرد: با اجرای این پروژه آب‌های سطحی و فاضلاب منطقه اسماعیل‌آباد به نحو مطلوبی از داخل بافت روستا خارج می‌شود.

بوستان محلی پونک قزوین کلنگ زنی شد

چگینی با اشاره به پروژه بوستان محلی پونک اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه با اعتبار 10 میلیارد ریال به مساحت 6 هزار متر مربع آغاز می‌شود و در مدت 4 ماه به پایان خواهد رسید.

این مسئول اضافه کرد: در این بوستان امکانات مختلفی مانند نیمکت، سطل زباله، بازیگاه کودک، ست ورزشی، فضای سبز، آلاچیق و سرویس بهداشتی دایر می‌شود.

گفتنی است در ادامه مراسم مسؤولان استانی و شهری در بازار روز الهیه شهرک مینودر قزوین حضور یافتند و این پروژه به مساحت 651 متر مربع، با اعتبار بیش از 3 میلیارد ریال را به بهره‌برداری رساندند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان