۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین امسال بیش از ۱۷ هزار دانش‌آموز قزوینی به سن تکلیف رسیدند
کد خبر: ۲۰۰۰۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱ ساعت: ۹:۴۶ ↗ لینک کوتاه

کارشناس اداره قرآن و نماز آموزش و پرورش استان:

امسال بیش از ۱۷ هزار دانش‌آموز قزوینی به سن تکلیف رسیدند

ولی الله کشاورز، شرکت دانش‌آموزان در فضاهای معنوی را موجب مصونیت آنها در مقابل آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: امسال بیش از ۱۷ هزار دانش‌آموز استان قزوین به سن تکلیف رسیدند.

امسال بیش از ۱۷ هزار دانش‌آموز قزوینی به سن تکلیف رسیدند
ولی الله کشاورز، کارشناس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان قزوین شب گذشته در حاشیه برگزاری جشن روزه اولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: ماه رمضان بهترین ماه و فرصت خوبی برای خودسازی، بندگی و عبادت خداوند متعال است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشن روزه اولی‌ها افزود: جشن روزه اولی‌ها با هدف تشویق و انس بیشتر دانش‌آموزان با ماه مبارک رمضان و ایجاد خاطره‌ای ماندگار در فضایی شاد برگزار می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: در برگزاری این همایش، آموزش و پرورش، شهرداری، اداره‌‌کل تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز و جمعیت هلال‌احمر استان قزوین مشارکت و همکاری داشتند.

کارشناس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: در سال جاری 17 هزار و 136 دانش‌آموز دختر و پسر در استان قزوین به سن تکلیف رسیدند و‌ روزه‌اولی هستند.

وی با اشاره به حضور 50 دانش‌آموز استثنایی در جشن روزه اولی‌ها بیان کرد: پنجمین دوره از برگزاری جشن روزه‌اولی‌ها به صورت نمادین در قزوین و سایر شهرستان‌ها برای تعدادی از دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

کشاورز با اشاره به نقش مهم اولیا و نهادهای فرهنگی در استمرار و تقویت روحیه عبادت و بندگی در میان دانش‌آموزان گفت: فراهم کردن شرایط حضور بیشتر نوجوانان و جوانان در فضاهای معنوی موجب مصونیت آنها در مقابل آسیب‌های اجتماعی می‌شود و ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای برگزاری این برنامه‌هاست.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان