۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین همسر شهیدبابایی در انجام رسالت انقلابی خود خوش درخشید
کد خبر: ۱۸۹۵۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۵ ساعت: ۱۴:۳۴ ↗ لینک کوتاه

بیانیه کانون فرزندان شهدای استان قزوین؛

همسر شهیدبابایی در انجام رسالت انقلابی خود خوش درخشید

در بیانیه کانون فرزندان شهدای استان قزوین آمده است: همسر شهید بابایی در انجام رسالت خویش در نشر ارزش‌های دینی و انقلاب، خوش درخشید.

همسر شهیدبابایی در انجام رسالت انقلابی خود خوش درخشید
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، کانون فرزندان شهدای استان قزوین با صدور بیانیه‌ای درگذشت همسر شهید بابایی را تسلیت گفت.
«انالله وانا اليه راجعون»
در این بیانیه آمده است:
عروج ملکوتی همسر وفادار و معرفت معيار شهيد سرافراز سرلشگر خلبان عباس بابايی، اسطوره صبر و مقاومت و ايثار و مظلومیت "سرکار خانم صدیقه حکمت" موجب غم و تلخكامی عموم مردم ایران بویژه جامعه بزرگ خانواده شهداء و ایثارگران شد.
صدیقه حکمت بانویی از جنس حماسه و ایثار، همسری وفادار و مادری نمونه که در طی زندگی پربرکت خود با تاسی از حضرت زینب کبری سلام الله علیها پیرامون رسالت خویش در نشر ارزش‌های دینی و انقلاب، خوش درخشید.
بانوی صبوری که با ایمان و اعتقاد خود به خداوند، الگویی موثر و نمونه برای کشور ما محسوب می‌شد.
در ادامه این بیانیه آمده است: کانون فرزندان شهید استان قزوین اين واقعه غمناك را به فرزندان معظم شهید بابایی و خانواده مکرم ایشان تسليت عرض نموده و برای آن مرحومه در جوار همسر نامدارش علو درجات آرزومنديم و از خدای متعال مسئلت می‌نماییم این اسوه صبر و مقاومت را با آل عصمت، فاطمه و علی عليهم السلام محشورشان نمايد.
از مردم شریف استان قزوین و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران دعوت می نماییم تا در تشییع پیکر این اسوه صبر و مقاومت شرکت نموده و نسبت به تکریم جایگاه ایثار همچون گذشته سهیم باشند.
"کانون فرزندان شهید استان قزوین"
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان