۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین انتخاب آیت الله جنتی باعث خوشحالی نیروهای انقلابی و عصبانیت دشمنان اسلام شد
کد خبر: ۱۸۹۲۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۵ ساعت: ۹:۱۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان:

انتخاب آیت الله جنتی باعث خوشحالی نیروهای انقلابی و عصبانیت دشمنان اسلام شد

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: مجلس خبرگان رهبری باید دارای هویت انقلابی و ضداستکباری باشد که پنجمین دوره مجلس خبرگان با انتخاب شایسته آیت الله جنتی توانست این موضوع را در عملکرد خود نشان دهد.

انتخاب آیت الله جنتی باعث خوشحالی نیروهای انقلابی و عصبانیت دشمنان اسلام شد
آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، درباره انتخاب آیت الله جنتی به ریاست پنجمین دوره مجلس خبرگان اظهار کرد: آیت الله جنتی شخصیتی بزرگوار، انقلابی، یار دیرینه امام است که با صراحت لهجه خود در مقابله با اندیشه‌های مستکبرانه مخالفان داخلی و خارجی نظام ایستادگی می‌کند.
وی اذعان کرد: در حقیقت این عالم بزرگوار همیشه همراهی خود را با ولایت و رهبری در دوران‌های مختلف ثابت کرده و مورد خشم زیاده خواهان است.
امام جمعه قزوین تصریح کرد: آرای قاطع اکثریت اعضای مجلس خبرگان به ریاست آیت الله جنتی موجب خوشحالی اقشار متدین و انقلابی شد و از سوی دیگر زمینه خشم دشمنان نظام را فراهم کرد؛ همان افرادی که تمام تلاش خود را کردند تا در زمان انتخابات این عالم برجسته برای مجلس خبرگان صاحب رأی نشود.
وی با بیان اینکه انتخاب آیت الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان پیام آمریکاستیزی و انگلیس‌ستیزی داشت، عنوان کرد: این انتخاب هوشمندانه اعضای خبرگان رهبری پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده‌ای به دشمنان بیرونی، مخصوصا انگلیس و آمریکا بود تا فکر نفوذ در حوزه‌های مختلف کشور را از سر بیرون کنند.
عابدینی تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری باید دارای هویت انقلابی و ضداستکباری باشد که پنجمین دوره مجلس خبرگان با انتخاب شایسته آیت الله جنتی توانست این موضوع را در عملکرد خود نشان دهد.
وی با بیان اینکه آیت‌الله جنتی برجسته‌ترین شخص برای ریاست مجلس خبرگان بود، گفت: این مجلس با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حفظ روحیه انقلابی و اهداف نظام نقش اساسی دارد و وجود این روحیه آینده انقلاب را با دقت و توجه رقم می‌زند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان