۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین درگذشت همسر شهید بابایی همه مردم قزوین را غمگین نمود
کد خبر: ۱۸۸۹۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۴ ساعت: ۱۵:۱۲ ↗ لینک کوتاه

واکنش قدرشناسانه مسئولان استان قزوین؛

درگذشت همسر شهید بابایی همه مردم قزوین را غمگین نمود

درگذشت همسر شهید بابایی همه مردم قزوین را غمگین نمود و مسئولان استان به همین مناسبت پیام تسلیت صادر کردند.

درگذشت همسر شهید بابایی همه مردم قزوین را غمگین نمود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، تعدادی از مسئولین استانی با صدور پیامی درگذشت همسر شهید بابایی را تسلیت گفتند.

نماینده ولی فقیه در استان:

آیت الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پیامی درگذشت خانم صدیقه حکمت، همسر شهید سرلشگر عباس بابایی را تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت همسر مکرمه شهید سرافراز، سرلشکر عباس بابایی، «حاجیه خانم حکمت» را به خانواده و عموم علاقه مندان آن شهید عزیز تسلیت عرض می‌کنم. خدای متعال روح آن فقیده سعیده را با همسر شهیدش محشور فرماید و به بازماندگان ایشان صبر و اجر عنایت فرماید.
عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

رئیس حوزه علمیه قزوین:

حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه علمیه استان قزوین در پیامی درگذشت سرکار خانم صدیقه حکمت، همسر خلبان شهید سرلشگر عباس بابایی را به بیت محترم این خانواده و فرزندانش تسلیت گفت.
در بخشی از این پیام آمده است:
بی شک شهدای افتخار آفرین این استان که به تعبیر رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای از شهدای ممتاز و برجسته این کشور و این شهر محسوب شده نام شهید عباس بابایی، این خلبان غیور و تیز پرواز جمهوری اسلامی که با هر پروازش ترس و دلهره به دل دشمن بعث انداخت خاطره‌ها در اذهان این ملت ایران ورزمندگان ماندگار بوده ونام پرافتخار این شهید برای همیشه در تاریخ این کشور واین شهر شهید پرور ماندگار وفراموش نشدنی است.
به واقع روح این همسر فداکار با حضرت فاطمه زهرا (س) محشور بوده و باردیگر این فقدان را خدمت خانواده وبستگان وفرزندان وبه مردم استان قزوین تسلیت عرض می نمایم.

استاندار قزوین:
فریدون همتی استاندار قزوین با صدور متن پیامی درگذشت همسر خلبان شهید سرلشگر عباس بابایی را تسلیت گفت. متن کامل پیام استاندار قزوین بدین شرح است:
انّا لله و انّا الیه راجعون
خبر درگذشت بانو مرحومه حاجیه خانم صدیقه حکمت همسر محترمه و گرانقدر خلبان شهید سرلشکر عباس بابایی موجب تالم و تاثر شدید اینجانب شد.
بدون تردید نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را وامدارو مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌هایی چنین بانوان فعال و دلسوخته‌ای می‌داند که با همراهی، حمایت و مقاومت در کنار دلیرمردان شجاع و پاکباخته‌ای چون سرلشگر خلبان عباس بابایی‌ها، عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
اینجانب درگذشت همسر مومنه و فهیمه را به محضر مقام معظم رهبری،خانواده های معظّم شهدا و ایثارگران، مردم قدرشناس و ولایتمدار استان قزوین،اقوام و آشنایان آن مرحومه بویژه فرزندان دلبند و بیوت مکّرم خانواده‌های بابایی و حکمت تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند منّان برای آن بانوی با فضیلت و با اخلاص طلب اجر و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئالت می‌نمایم.
فریدون همتی، استاندار قزوین

پیام تسلیت رییس حوزه هنری استان قزوین
رییس حوزه هنری استان قزوین، درگذشت همسر شهید بابایی، از شهدای جان برکف دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
در متن پیام "علی هوشمند" آمده است:
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت بانوی پرهیزگار "سرکار خانم صدیقه حکمت" همسر شهید گرانقدر سرلشگر عباس بابایی را به خانواده معزز شهدا، مردم شریف قزوین و اهالی فرهنگ و هنر تسلیت عرض نموده، از درگاه خدای متعال برای آن عزیز، علو درجات و برای بستگان صبر و اجر مسالت دارم.
علی هوشمند - رییس حوزه هنری استان قزوین

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری قزوین:

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده با صدورپیامی درگذشت حاجیه خانم صدیقه حکمت همسر شهید بابایی را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:
انّا لله و انّا الیه راجعون
خبر درگذشت سرکارخانم صدیقه حکمت، همسر نجیب و صبور سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی که در طول حیات خویش در مسیر احیای نام، یاد و خاطره آن شهید از هیچ کوششی فروگذار نکرد، موجب تاثر و تألم خاطر گردید.
بدینوسیله ضایعه درگذشت بانوی مکرمه «حاجیه خانم صدیقه حکمت» همسر شهید گرانقدر «سرلشکر عباس بابایی» را به فرزندان، بستگان، همرزمان شهید بابایی و مردم شریف استان قزوین تسلیت عرض نموده و از خداوند منّان برای آن روح مطهره که در حیات پر فضیلتش همچون چشمه ای زلال و روشن و به هنگام عروج، راضی و مشتاق دعوت حق را لبیک گفت، رضوان و رضای الهی و برای بازماندگان ،‌ صبری جزیل را به تقدیر الهی مسئلت دارم.
مریم بیدخام، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین

قرارگاه ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در منطقه قزوین و زنجان:

بسمه تعالی.
درگذشت بانوی صبور و فداکار سرکار خانم صدیقه حکمت همسر شهید سرافراز ارتش اسلام سرلشگرخلبان عباس بابایی را به عموم ملت شهیدپروراستان قزوین خصوصا خانواده آن مرحومه تسلیت عرض می‌نماییم.
روابط عمومی قرارگاه ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی درمنطقه قزوین و زنجان
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان