۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین بدون انتقاد جامعه فاسد می‌شود/ نباید از درون نیروهای انقلاب را چند دسته کنیم
کد خبر: ۱۸۸۲۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۳ ساعت: ۱۵:۲ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

بدون انتقاد جامعه فاسد می‌شود/ نباید از درون نیروهای انقلاب را چند دسته کنیم

استاندار قزوین با بیان اینکه وحدت رمز ادامه حیات انقلاب است، بیان کرد: انتقاد هم باید باشد و اگر فضای انتقاد ایجاد نشود، جامعه فاسد می‌شود، رقابت سازنده بین نیروهای انقلاب زیر سایه رهبر معظم انقلاب بسیار مفید خواهد بود.

بدون انتقاد جامعه فاسد می‌شود/ نباید از درون نیروهای انقلاب را چند دسته کنیم
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، فریدون همتی، استاندار قزوین ظهر امروز(دوشنبه) در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: امام خمینی(ره) فتح خرمشهر را فتح خاک تعبیر نکردند بلکه آن را فتح ارزش‌ها دانستند و فرموند خرمشهر را خدا آزاد کرد.
وی در ادامه افزود: منطقه استراتژیک خرمشهر به دست دشمن تا دندان مسلح افتاد و این در حالی بود که رزمندگان ایران اسلامی از سلاح و تجهیزات کافی برخوردار نبودند و تنها با ایمان به خدا، وجود رهبری و مسلح به رمز الله اکبر ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.
این مسئول با بیان اینکه با پیروزی ایران در عملیات آزادسازی خرمشهر ضربه محکمی به پیکره دشمن وارد شد، ابراز کرد: در این عملیات جمع زیادی از نیروهای دشمن اسیر شدند و این همان فرمایش امام(ه) است که ایمان به خدا موجب پیروزی ملت ایران شد و در واقع خودباوری و تکیه بر ارزش‌ها دشمن را از پای درآورد.
وی اذعان کرد: فتح خرمشهر مقدمه‌ای برای پیروزی جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی بود، ما امروز باید ابعاد معجزه‌‌گونه و ناشناخته عملیات بیت المقدس را برای ملت تبیین کنیم و افکار مردمی و قلم‌ها باید به این سمت برود.
استاندار قزوین با تاکید بر اینکه ملت ایران خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان را تجربه کرده است، بیان کرد: دشمن پس از جنگ تحمیلی تحریم‌های مختلفی را علیه ملت ایران اعمال کرد و در ادامه تلاش کرد تا چهره انقلاب اسلامی را در دنیا مخدوش کند اما ملت ایران ثابت کردند که پای نظام و ولایت ثابت قدم ایستاده‌اند.
وی ادامه داد: تلاش شبانه‌روزی دشمن برای نابودی نظام اسلامی است و امروز دشمن برای ضربه زدن به انقلاب به یک نقطه امیدوار شده و آن هم شکستن وحدت و اتحاد بین نیروها و بزرگان است و تکلیف ما این است که گامی برنداریم که به نفع دشمن باشد.

وحدت رمز ادامه حیات انقلاب است

همتی عنوان کرد: رمز ادامه حیات انقلاب وحدت است و نباید از درون نیروهای انقلاب را چند دسته کنیم؛ افرادی که مواضعی را از ذهن خود بیرون آورده و به جامعه تزریق می‌کنند، مراقب باشند و امیدوارم همه ما تقویت کننده جایگاه نظام و ولایت باشیم.
وی تصریح کرد: انتقاد هم باید باشد و اگر فضای انتقاد ایجاد نشود، جامعه فاسد می‌شود، رقابت سازنده بین نیروهای انقلاب زیر سایه رهبر معظم انقلاب بسیار مفید خواهد بود؛ آنچه که رهبری در افق بلند خود به عنوان راه امام و شهدا مطرح می‌کنند بر پایه وحدت و همدلی محقق می‌شود.
این مسئول هدف نهایی داعش را نابودی جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: ما باید در مرزهای سوریه و لبنان با گروه‌های تکفیری بجنگیم تا مرزهای ایران اسلامی حفظ شود، امروز همه دنیا جمع شده است تا سوریه و بشار اسد نباشد اما به لطف خداوند و رهبر انقلاب دشمن ناکام مانده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان