۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ادامه خیال بافی ها در دولت برای ۲ گانه هایی که وجود ندارد/ پس از مولاوردی اینبار مشاور ابتکار
کد خبر: ۱۸۶۳۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۳۰ ساعت: ۱۴:۴۲ ↗ لینک کوتاه

تهیه خوراک تدبیر و امیدی برای رسانه های معاند؛

ادامه خیال بافی ها در دولت برای ۲ گانه هایی که وجود ندارد/ پس از مولاوردی اینبار مشاور ابتکار

به نظر می رسد ویروس مطرح کردن سخنان متوهمانه در میان دولتی ها شیوع پیدا کرده و این بار هم در مشاور رئیس سازمان محیط زیست نمود نمایان شده است.

ادامه خیال بافی ها در دولت برای ۲ گانه هایی که وجود ندارد/ پس از مولاوردی اینبار مشاور ابتکار
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین  ، سخنان عجیب و غیر عقلانی مسئولان دولت تدبیر و امید در هفته های اخیر به شدت افزایش داشته است به گونه ای که هر یک به نوبه خود نشان دهنده اوج بی تدبیری فکری این مسئولان است.

 

مولاوردی معاون رئیس جمهور چندی پیش در اظهار نظری متوهمانه اظهار کرده بود که تمامی مردان یک روستا در سیستان و بلوچستان اعدام شده اند.

 

وی گفته بود: روستایی در سیستان و بلوچستان داریم که تمامی مردان آن روستا اعدام شده‌اند و بازماندگان آنها امروز قاچاقچی بالقوه هستند.

 

این در حالی مطرح شد که هیچ وقت چنین روستایی وجود نداشته است تا جایی که از معاون رئیس جمهور خواسته شد تا این روستا را معرفی کند اما وی نتوانست چنین روستایی را معرفی کند.

 

همین سخنان عجیب خوراک چند هفته ای رسانه های معاند و ضد انقلاب را به وجود آورد تا به بهانه این سخنان توهم آمیز، موج جدیدی از حملات خود را به ایرانیان آغاز کنند.

 

با این وجود به نظر می رسد ویروس مطرح کردن سخنان متوهمانه در میان دولتی ها شیوع پیدا کرده و این بار هم در مشاور رئیس سازمان محیط زیست نمود نمایان شده است.

 

شهربانو امانی مشاور ابتکار و کسی که در انتخابات اخیر رد صلاحیت شده بود، در دانشگاه ارومیه گفته بود: رهبری در آن دیدار گفتند که حتی به بهانه ساختن حوزه علمیه هم نباید محیط زیست را تخریب کرد و من به تاسی از ایشان می گویم که بهانه درست کردن مقبره برای شهدا نباید تپه های ماهور متوجه آسیب گردد.

 

(شهربانو امانی در کنار فائزه هاشمی که با تازگی به بهاییان دیدار کرده است)

 

امانی در حالی اینگونه به مقام شهدا بی احترامی کرده است که دلیل آن را حفظ محیط زیست می داند. البته وی در این میان در حالی از سخنان مقام معظم رهبری استفاده کرده است که مشخص نیست چگونه توانسته اینگونه برداشت عجیبی را داشته باشند.

 

مقام معظم رهبری از جمله افرادی هستند که همواره علاوه بر اینکه بر حفظ جایگاه شهدا و ساخت مقبره های شهدا تاکید داشته اند، مهم ترین و اصلی ترین فردی در ایران بوده اند که بر لزوم توجه به محیط زیست تاکید کرده اند.

 

با این وجود مشخص نیست که چرا و بر چه اساس است که مدیران دولت تدبیر و امید به دنبال اختراع این 2 گانه های عجیب هستند. مشخص نیست که چه دشمنی و عناد ورزی در این میان وجود دارد. موضوعی که در حال تبدیل شدن به یک اپیدمی میان این افراد است و نیاز به رسیدگی جدی از سوی رئیس جمهور دارد.

 

انتهای پیام/1404

منبع: مرصاد

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان