۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بدعهدی‌های آمریکا در برجام غیرقابل اعتماد بودن آنها را به اثبات رساند
کد خبر: ۱۸۶۱۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۳۰ ساعت: ۹:۴۹ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

بدعهدی‌های آمریکا در برجام غیرقابل اعتماد بودن آنها را به اثبات رساند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به اینکه مذاکرات بدعهدی‌های آمریکا را ثابت کرد، بیان کرد: علی رغم اینکه مقام معظم رهبری فرمودند نسبت به غرب خوشبین نیستند چون بدعهدی‌ها فراوانی داشته‌اند.

بدعهدی‌های آمریکا در برجام غیرقابل اعتماد بودن آنها را به اثبات رساند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین، ایوب رحیمی، معاون امنیتی و سیاسی استانداری قزوین در عصر روز گذشته(چهارشنبه) در  همایش «نگرانی مشترک» پیرامون نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب اظها کرد: هرگاه ظلمی اتفاق افتاده جوانان با توجه به روحیه عدالت‌خواهی و ظلم ستیزی در صف اول مقابله با آن قرار داشته‌اند.

وی افزود: در انقلاب اسلامی اولین گروهی که وارد میدان شد و به حکومت ظالمانه اعتراض کرد جوانان بودند که به ندای رهبر انقلاب اسلامی لبیک گفتند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: جوانان این مرز و بوم در ۸ سال جنگ تحمیلی حضوری غرور آفرین و مهمی را ایفا کردند.

این مسئول با اشاره به بمباران تبلیغاتی غرب بر اذهان جوانان، تصریح کرد: دنیای غرب با تبلیغات گسترده در جهت انحراف افکار جوانان از مسیر اصلی در جهت منافع شوم خود گام برمی‌دارند.

رحیمی در ادامه گفت: دشمنان با استفاده از ابزارهایی مانند تولید فیلم‌های مبتذل و پخش آن از طریق ماهواره، اینترنت و فضای مجازی در مسیر شبیخون فرهنگی و انحراف جوانان ایرانی تلاش می‌کنند.

وی تاکید کرد: امروز دشمنان توطئه های فرهنگی خود را برای انحراف نسل جوان گسترش داده‌است، سربازان جبهه فرهنگی و جوانان باید با هوشیاری کامل در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یادآور شد: دشمنان پس از جنگ سخت و جنگ نرم اکنون دست به فشارهای ظالمانه اقتصادی زدند و در دنیا تبلیغ کردند که ایران اهل گفتمان و پایبندی به قوانین نیست.

این مسئول بیان کرد: علی رغم اینکه مقام معظم رهبری فرمودند نسبت به غرب خوشبین نیستند چون بدعهدی‌ها فراوانی داشته‌اند اما تیم مذاکره کننده ایران پای مذاکرات با سران غرب و آمریکا نشست.

رحیمی ادامه داد: اکنون می‌بینیم که ایران به توافقات خود عمل کرده ولی آمریکا به تعهدات و حرف‌هایی که زدند عمل نکرده و در اجرایی کردن برجام بهانه‌های مختلفی می‌آورد.

وی ابراز کرد: ایران در این مذاکرات صلح طلبی را به دنیا ثابت کرد اما آمریکا بدعهدی و دروغ‌گویی خود را به نمایش گذاشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: اتحاد مردم و مسئولان موجب سازندگی کشور و رفع مشکلات زندگی می‌شود.

رحیمی در پایان بیان کرد: انتقادهای سازنده از مسئولان موجب ارتقاء پیشرفت و سازندگی کشور می‌شود.

انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان