۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین استان قزوین آماده اجرای طرح مسکن ویژه مددجویان است
کد خبر: ۱۸۱۳۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۱ ساعت: ۲۱:۴ ↗ لینک کوتاه

استاندار در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور:

استان قزوین آماده اجرای طرح مسکن ویژه مددجویان است

استاندار قزوین گفت: آماده حمایت از اجرای طرح های اشتغالزایی و ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد در استان هستیم.

 استان قزوین آماده اجرای طرح مسکن ویژه مددجویان است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، فریدون همتی، استاندار قزوین در دیدار دکتر پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور که در مهمان سرای استانداری برگزار شد اظهارداشت: امسال در برنامه های ما ایجاد ۲۰ شهر شغل در استان هدف گذاری شده که سهم کمیته امداد حدود ۴ هزار شغل است.
استاندار بیان کرد: خوشبختانه این نهاد در استان با برخورداری از مدیری دلسوز و توانمند توانسته کارهای ارزشمندی را در حوزه خودکفایی و اشتغال مددجویان اجرایی کند که در این راستا حاضریم در صورت تعهد دوبرابری اشتغال برای دریافت اعتبارات و سایر کمک ها حمایت لازم را انجام دهیم.
وی افزود: ایجاد شغل در کمیته امداد بسیار مقرون به صرفه و پایدار است و آمادگی داریم موانع فعالیتهای اشتغالزایی در این نهاد را برطرف کنیم و در بخش تعاون روستایی پیشتیبانی لازم را انجام دهیم.
همتی با اشاره به مشکلات بخش صنعت و کشاورزی گفت: در شرایط رکود با متوقف شدن برخی فعالیت های اقتصادی شاهد بلااستفاده ماندن ظرفیت های کارخانه هستیم که اگر بتوانیم آنها را فعال کنیم بخشی از مشکل اشتغال حل می شود.
وی اضافه کرد: کمبود ۸۰۰ میلیون مترمکعبی آب در استان نیازمند مدیریت بهینه منابع آبی است و اگر این کار بخواهد با اعتبارات دولتی انجام شود حدود ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار و ۴۰ سال زمان لازم دارد.
استاندار یادآورشد: باید از مشارکت و ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه ها و ایجاد اشتغال و تامین آب در استان استفاده مطلوب کنیم.
همتی خدمت در کمیته امداد را کاری ارزشمند و خداپسندانه دانست و اظهار کرد: در کنار رفع محرومیت و رسیدگی به معیشت نیازمندان خوشبختانه طرح های اشتغالزایی که موجب کرامت و عزت مددجویان شده و آنها را به کارآفرین تبدیل می کند باید مورد حمایت قرار گیرد و توسعه یابد.
وی از ایجاد مجتمع های کمیته امداد استان برای ایجاد اشتغال مددجویان به عنوان کاری ماندگار یاد کرد و گفت: آماده ایم برای توسعه این مراکز اقدام لازم را انجام دهیم.
استاندار قزوین در خصوص اجرای طرح مسکن ویژه مددجویان نیز گفت: با بررسی موضوع و پیش بینی زمین های مورد نیاز آماده ایم در این زمینه نیز به عنوان پایلوت کشوری این طرح را اجرایی کنیم.
انتهای پیام/2002

منبع: سایت استانداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان