۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین معلمان تضمین کننده آینده انقلاب هستند
کد خبر: ۱۷۷۷۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۵ ساعت: ۱۳:۵۴ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

معلمان تضمین کننده آینده انقلاب هستند

استاندار قزوین گفت: معلمان تضمین کننده آینده انقلاب هستند زیرا حضور آنها در صحنه و نسلی که تربیت می‌کنند باعث رشد و توسعه کشور خواهد شد.

معلمان تضمین کننده آینده انقلاب هستند
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، همایش بزرگ فرهنگیان شهرستان بوئین زهرا با حضور استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و سایر مسئولین استانی پیش از ظهر امروز برگزار شد.

فریدون همتی، استاندار قزوین در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و همه شهدای گرانقدر انقلاب و نظام اظهار کرد: معلمی، شغل انبیاست و همان رسالتی که پیامبران داشتند معلمان نیز بر عهده دارند تا جامعه را به ‌سوی تعالی و سعادت هدایت کنند.

وی با اشاره به نقش معلمان در رشد و تعالی جامعه افزود: در عالم خلقت نقش‌های گوناگونی برای حیات طیبه انسان وجود دارد که بالاترین و برجسته‌ترین نقش در عالم هستی، نقش پیامبران بزرگ و راهنماست و شما که نقش و رسالت پیامبران را برعهده دارید، عالی‌ترین نقش آنهم در نظام جمهوری اسلامی ایران بر عهده دارید.

همتی، نقش آفرینی درست معلمان در انجام وظایفشان را تضمین کننده آینده انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: امام راحل برای این نظام و ملت، عزت و سربلندی به ارمغان آورد و رسالت هدایت و تربیت که امام (ره) به دست شما سپرده است تضمین کننده آینده انقلاب است زیرا حضور شما در صحنه و نسلی که تربیت می‌کنید باعث رشد و توسعه کشور خواهد شد.

وی تصریح کرد: ترویج دین و دیانت، علم و عقلانیت سه عنصر مهمی است که با امیدآفرینی می‌تواند جامعه را در مسیر تعالی سوق دهد.

استاندار قزوین عنوان کرد: نقش شما معلمان در این مسیر نقش بی‌بدیل و بسیار مهمی است که اندیشه‌ها را بارور می‌سازد که ثمرش برای جامعه بسیار مفید خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: همه جوامع برای تربیت نسل جوان اهمیت قائلند و ما نسلی را نیاز داریم که از بصیرت لازم برخوردار باشند و با توانمندی در مقابل هجمه‌های دشمنان بایستند، تربیت چنین نسلی بر عهده شما معلمان پرتلاش است.

فرهنگیان از بازوان نظام هستند که در همه کارهای اجرایی دولت پیش قدم بوده‌اند
در ادامه روح الله بابایی صالح، منتخب مردم شهرستان بوئین زهرا با بیان اینکه جایگاه شما معلمان، جایگاه الهی و پیامبر گونه‌ایست اظهار کرد: فرهنگیان از بازوان نظام هستند و در همه کارهای اجرایی دولت همواره پیش قدم بوده‌اند.

وی ادامه داد: باید قدردان تلاش معلمان بود و حمایتشان کرد، بنده به عنوان منتخب مردم در کنار مسئولین استان در جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش استان تلاش خواهم کرد.

بابایی صالحی خاطرنشان کرد: عدالت آموزشی باید در همه شهرستان‌ها باشد همچنین لازم است برای رفع مشکلات آموزشگاهی گام‌های بلندی برداریم.

قاسمی، فرماندار شهرستان بویین زهرا نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع معلمان بیان کرد: معلمی شغل انبیاست و معلمان ادامه دهنده راه انبیاء بوده و تربیت نسل نوجوان و جوان کشور را عهده دارند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان