۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جشنواره بادبادک‌ها در مجموعه تله‌ سی ‌یژ قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۷۷۷۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۵ ساعت: ۱۲:۴۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

جشنواره بادبادک‌ها در مجموعه تله‌ سی ‌یژ قزوین برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری جشنواره بادبادک ها به مناسبت مبعث پیامبر گرامی اسلام در قزوین خبر داد.

جشنواره بادبادک‌ها در مجموعه تله‌ سی ‌یژ قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سعید وزیری نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اظهار کرد: به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم(ص)، جشنواره بادبادک‌ها پنجشنبه (16 اردیبهشت ماه) در مجموعه تله‌ سی ‌یژ قزوین برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این جشنواره قرار بود به مناسبت هفته شوراها، 10 اردیبهشت ماه با مشارکت موسسه رفاهی تفریحی کاسپین شهرداری قزوین در مجموعه تله‌ سی ‌یژ قزوین برگزار ‌شود که به دلیل شرایط نامساعد جوی امکان پذیر نشد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: برای ایاب و ذهاب شهروندان اتوبوس‌هایی ساعت 8:30 در خیابان رسالت، خیابان دانشگاه (بوستان الغدیر)، چهار راه ولیعصر ابتدای بلوار شهید بهشتی، راه آهن، مینودر، سیزه میدان هماهنگ شده است تا شهروندان را به مکان برگزاری جشنواره (ایستگاه مقصد مجموعه تلی سی یژ) منتقل کند، همچنین برای پارک خودروهای شخصی نیز پارکینگ در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه از علاقمندان به شرکت در جشنواره بادبادک‌ها خواست تا بادبادک‌های خود را از قبل آماده کنند و همچنین به شهروندان توصیه کرد به علت کوهستانی بودن منطقه کامان و زرشک لباس گرم به همراه داشتند باشند.
وزیری نژاد از جمله برنامه‌های جذاب این جشنواره به برپایی جنگ و استیج‌های شاد با حضور هنرمندان اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد تا شهروندان قزوینی اوقات شادی را در این فضای مفرح و پرنشاط سپری کنند.
وی خاطرنشان کرد: بادبادک‌های شرکت داده شده در جشنواره داوری خواهند شد و به 10 نفر اول دوچرخه و به قید قرعه به 50 شرکت کننده جوایزی نظیر لوازم ورزشی اهدا خواهد شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان