۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین وزارت نفت، هاشمی و خانواده‌اش را به کدام ویلا دعوت کرده بود؟
کد خبر: ۱۷۷۶۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۵ ساعت: ۱۱:۱۹ ↗ لینک کوتاه

برشی از تاریخ؛

وزارت نفت، هاشمی و خانواده‌اش را به کدام ویلا دعوت کرده بود؟

هاشمی در اوج بحران حمله عراق به کویت و ورود آمریکا به منطقه خلیج فارس در سال ۱۳۶۹ روز جمعه با خاندانش میهمان ویلای وزارت نفت بوده است، ویلایی که با توصیفات رفسنجانی، به نظر می‌رسد جای دیدنی‌ای باشد.

وزارت نفت، هاشمی و خانواده‌اش را به کدام ویلا دعوت کرده بود؟
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ،کاخ شاه مخلوع، سد لتیان، لواسان، روی عرشه کشتی، سفرهای کیش، سفرهای خارجی، اسکی روی آب، جت اسکی، پیست دیزین، سفر دیپلماتیک، سفرخانوادگی با هلی‌کوپتر و ... گوشه‌ای از تفریحات هاشمی و فرزندان است، آنچه در ادامه می‌خوانید، یکی دیگر از تفریحات خاندان هاشمی در اوج بحران جنگ عراق - کویت است.

در خاطرات هاشمی در این باره می‌خوانیم:

جمعه 12 بهمن 1369:




از خاطرات هاشمی بیشتر بدانید؛هاشمی و فرزندانش برای تفریح به کدام کاخ‌های شاه رفتند؟
"... از گزارش‌ها بر می‌آید که عراقی‌ها از خفجی بیرون رانده شده‌اند. اگر این خبر درست باشد تفسیرش این است که در نیروی زمینی هم عراق مشکل دارد. بعد از صرف صبحانه به سوی پیست آبعلی واقع در شمال شرق تهران حرکت کردیم.


در محل مخصوص وزارت نفت که دارای تله‌کابین و پیست اسکی و استخر و رستوران و چند ویلاست وارد شدیم. میهمان وزارت نفت بودم. 

آقایان دکتر نوربخش و دکتر عادلی وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی هم بودند. با تله کابین به بالای کوه رفتیم. برف می‌بارید و مه بود. 

ناهار را در رستوران خوردیم. عصر فیلمی دیدم و به سوی تهران حرکت کردیم. غروب ساعت شش و نیم به خانه رسیدیم. والده و همشیره فاطمه در ماشین من بودند. مهدی و فرشته هم از کیش برگشته بودند."

انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان