۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین داعش ۴ شهر ترکیه را تهدید کرد
کد خبر: ۱۷۷۶۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۵ ساعت: ۱۰:۳۴ ↗ لینک کوتاه

تروریسم مورد حمایت آمریکا؛

داعش ۴ شهر ترکیه را تهدید کرد

شایان ذکر است احزاب مخالف ترکیه در پارلمان این کشور، بارها سخن از تبدیل شدن ترکیه به حیاط خلوت داعش، اظهاراتی پیش رو آوردند که دیکتاتوری حکومت اردوغان آنها را مجبور به سکوت کرد.

داعش ۴ شهر ترکیه را تهدید کرد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حمایت های حکومت اردوغان از حزب تروریستی داعش تا جایی ادامه یافت که اعضای این حزب تروریستی به شدت در داخل ترکیه پراکنده شدند.

شایان ذکر است احزاب مخالف ترکیه در پارلمان این کشور، بارها سخن از تبدیل شدن ترکیه به حیاط خلوت داعش، اظهاراتی پیش رو آوردند که دیکتاتوری حکومت اردوغان آنها را مجبور به سکوت کرد.

بر این اساس داعش که تعداد زیادی نیروی انتحاری در داخل ترکیه جای داده است، هر لحظه علیه این کشور تهدیداتی انجام داده و ترس را به جان مردم ترکیه می اندازد.

در این ارتباط رهبران داعش در خطبه های نماز جمعه گذشته، در مساجدی که تحت کنترلشان است، اظهاراتی در خصوص آمادگی برای حمله انتحاری به چهار شهر ترکیه داشته اند.

داعش 4 شهر ترکیه را تهدید کرد

این چهار شهر ترکیه که هدف جدید داعش هستند، عبارتند از: غازی آنتپ، نیزیپ، قارقامیش و کیلیس

حملات تروریستی داعش که توأم با ترس و وحشت آفرینی هستند، به صورت حملات انتحاری، خرابکاری، آدم ربایی و حمله به مراکز فرهنگی و حزبی می باشند.

افرادی که از شهروندان ترکیه بوده و به داعش پیوسته اند، با تعلیماتی که می گیرند به خرابکار، متخصص بمب و انتحارگر تبدیل می شوند. این افراد به ترکیه برگشته و منتظر دستورات رهبران داعشی می شوند.

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان