۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین انفجار مغازه و آتش سوزی منزل مسکونی در ناصرآباد+تصاویر
کد خبر: ۱۷۷۵۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۵ ساعت: ۹:۳۱ ↗ لینک کوتاه

معاونت عملیات آتش نشانی شهرداری قزوین خبرداد:

انفجار مغازه و آتش سوزی منزل مسکونی در ناصرآباد+تصاویر

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین از انفجار مغازه و آتش سوزی منزل مسکونی در ناحیه منفصل شهری ناصرآباد خبر داد.

انفجار مغازه و آتش سوزی منزل مسکونی در ناصرآباد+تصاویر
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، قدیر موسی خانی، معاونت عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: بر اثر انفجار مغازه و آتش سوزی منزل مسکونی در ناحیه منفصل شهری ناصرآباد قزوین 3 نفر مصدوم و خسارات زیادی بوجود آمد.


وی در ادامه افزود: طی تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی قزوین از انفجار مغازه و آتش سوزی خانه ای مسکونی در ناحیه منفصل شهری ناصر آباد در ساعت 47 دقیقه بامداد روز سه شنبه چهاردهم اردیبهشت ماه خبر داده شد.


این مسئول ادامه داد: بلافاصله 3 اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه‌های 5، 6 و 7 این سازمان به محل اعزام و مشاهده کردند، بر اثر شدت انفجار مغازه مبلمان فروشی در خیابان امام خمینی(ره)، منزل مسکونی پشت مغازه نیز دچار آتش سوزی شده و شیشه‌های منزل و واحد تجاری اطراف نیز دچار شکستگی شده است.


وی گفت: شدت موج انفجار به قدری زیاد بوده که موجب تخریب دیوار مغازه و منزل اطراف شده است.
موسی خانی با اشاره به همکاری آتش نشانی محمود آباد گفت: آتش نشانان با سرعت عمل ضمن اطفاء حریق نسبت به خارج نمودن 3 نفر مصدوم از منزل مسکونی که دچار دودگرفتگی و جراحت شده بودند اقدام نموده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.


گفتنی است علت بروز این حادثه توسط کارشناسان بررسی علل حریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در دست بررسی است.


انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان