۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اردوهای جهادی مصداق بارز "اقدام و عمل" است
کد خبر: ۱۷۷۰۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۴ ساعت: ۱۱:۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان:

اردوهای جهادی مصداق بارز "اقدام و عمل" است

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: حرکت جهادگران اردوهای جهادی در راستای فرمایشات و دغدغه‌های رهبری و مصداق بارز "اقدام و عمل" است.

اردوهای جهادی مصداق بارز "اقدام و عمل" است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان در دیدار جمعی از فعالان اردوهای جهادی که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی برگزار شد، اظهار کرد: خیلی‌ها منطقی بودن کلام رهبری را در موضوع اقدام و عمل تأیید می‌کنند اما در مسیر تحقق آن قرار نمی‌گیرند و حرکت جهادگران اردوهای جهادی در راستای فرمایشات و دغدغه‌های رهبری قرار دارد.
وی تصریح کرد: "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" در حقیقت همان کاری است که جهادگرانِ اردوهای جهادی انجام می‌دهند و کاری می‌تواند اثرگذار باشد که با اقدام و عمل همراه شود.
امام‌جمعه قزوین بیان کرد: خداوند فرموده که کافران، معاندان و مخالفان دین تلاش می‌کنند تا نور خدا را خاموش کرده و پس از آن در راستای اهداف شوم خود اقدام کنند اما با وجود بهره‌مندی از پول، امکانات، حیله، نیرنگ و بی‌رحمی هرگز به این هدف دست پیدا نخواهند کرد؛ چرا که در مقابل آن‌ها بندگانی قرار دارند که لشگریانی از غیب که از سوی خدا مأمور حمایت آن‌ها شده‌اند، قرار دارند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: خداوند فرموده ما باد و لشگریانی که به اندازه باد هم دیده و حس نمی‌شوند را در مقابل کسانی قرار می‌دهیم که نیت کرده‌اند نور خدا را خاموش کنند و از آن جایی که آن‌ها پشتوانه الهی و دینی ندارند، هرگز موفق نخواهند شد و نور خدا همواره روشن باقی مانده و آینده جهان، حاکمیت دین خدای یگانه است.
وی بیان کرد: خداوند در جای‌جای قرآن حرف از اراده به میان آورده اما هرگز نگفته اراده من، چرا که بخش زیادی از کارهای این عالم از سوی بندگان شایسته خداوند انجام می‌شود و این مأموریتی است که از سوی خدا به آن‌ها داده شده است.
عابدینی به بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله) در حوزه‌های علمی و فرهنگی اشاره و تأکید کرد: این که رهبری فرموده‌اند "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، وظیفه ما را تنها در حوزه اقتصاد سنگین نکرده است، بلکه باید در تمام عرصه‌ها، به ویژه عرصه علمی و فرهنگی اقدام و عمل داشت و این مهم همان تحقق اراده الهی است.
امام‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: اراده الهی و رسول اکرم (ص) متعلق به همه عالم هستند و ما نیز باید با پیروی از پیامبر (ص) خدمت به همه مردم را مورد توجه قرار دهیم و تنها در بخش و یا منطقه خاصی متمرکز نشویم.
وی به تشریح سه رکن موفقیت پرداخت و افزود: منابع، نیروی انسانی و مدیریت، سه رکن موفقیت هستند و خوشبختانه کشور ما در حوزه منابع و نیروی انسانی غنی است و در حوزه مدیریت که وظیفه دولت است اگر کوتاهی شود سایر نهادهای مردمی باید وارد عرصه شده و این عرصه مهم را خالی نگذارند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین نگاه به بیرون را یکی از آفت‌های جدی پیشرفت و توسعه برشمرد و اضافه کرد: اگر بخواهیم همه موجودیتمان را با ریسمان پوسیده ببندیم و زیر پایمان هم چاه ظلم و جهنم امریکا قرار داشته باشد، هرگز موفق نخواهیم بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان