۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۷۷ نفر در فراخوان همایش علمی-ملی تربیت شرکت کردند
کد خبر: ۱۷۶۵۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱۳ ساعت: ۱۴:۳۷ ↗ لینک کوتاه

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین:

۱۷۷ نفر در فراخوان همایش علمی-ملی تربیت شرکت کردند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین از شرکت ۱۷۷ نفر از فرهنگیان استان در همایش کشوری علمی-ملی تربیت خبر داد.

۱۷۷ نفر در فراخوان همایش علمی-ملی تربیت شرکت کردند
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، حجت الاسلام علی انصاری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین درباره فراخوان همایش علمی- ملی تربیت اظهار کرد: 177 نفر از فرهنگیان استان در اولین فراخوان همایش علمی- ملی تربیت کشور شرکت کردند.
وی افزود: کلیه آثار به دبیرخانه همایش واقع در اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان قم ارسال شد که پس از داوری آثار رسیده به دبیرخانه کشوری، دو اثر از استان قزوین به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: در این فراخوان آثار برگزیده استان شامل آسیب شناسی فناوریهای نوین نویسندگان سالار قاسمی، علی احمدی، کلثوم روشن قیاس و تحلیل ساختاری نهاد امور تربیتی و جایگاه آن در سند تحول بنیادین به نویسندگی فریبرز بشارتی می‌باشد.
انصاری تصریح کرد: از برگزیدگان این فراخوان طی مراسمی که در اوایل خردادماه سال جاری با حضور مقام عالی وزارت و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها به همراه معاونین پرورشی و فرهنگی و روسای ادارات امور تربیتی در استان قم برگزار خواهد شد، تجلیل به عمل خواهد آمد و به تعدادی دیگر از شرکت کنندگان تقدیرنامه و گواهی پذیرش مقاله اعطا خواهد شد.
وی اضافه کرد: تعدادی از مقالات برگزیده نیز به همراه چکیده 150 مقاله برگزیده کشور در کتاب مجموعه مقالات همایش علمی ملی تربیت چاپ و در روز همایش توزیع خواهد شد.
گفتنی است موضوعات تعیین نسبت تربیت اسلامی با ساحت‌های ششگانه تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین، تربیت از منظر دینی، تعیین الزامات براساس مبانی نظری در زیر نظام‌های ششگانه سند تحول بنیادین، تربیت و امور دینی، تربیت و فناوری‌های نوین،‌ روش شناسی تربیت، تربیت و فرهنگ ایرانی – اسلامی، تربیت و سازمان‌های دولتی و مردم نهاد و تربیت و محتوای رسمی و غیر رسمی از محورهای اصلی فراخوان مقاله این همایش بود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان